Nudler_2022 Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Hei! Jeg er 16 år og har lagt merke til en gutt som har stirret på meg helt siden ungdomsskolen. Da vi gikk på ungdomsskolen sammen, synes jeg han var en helt ok fyr med fin personlighet, til han begynte å henge med en dårlig vennegjeng. Etter en lang periode med hjemmeundervisning kom jeg tilbake på skolen og begynte å snakke med venninnene mine foran i klasserommet, mens han satt bakerst, merket jeg at han hadde blikket sitt på meg de 15 minuttene jeg sto der og prata. Da jeg tok han i å se på meg, var det som om han utfordret meg til å stirre tilbake, altså han ga ikke opp øyenkontakten. Også har dette skjedd hver gang jeg bare snur meg for å snakke med andre. Nå, på vgs var jeg veldig glad for å starte på en skole som han sikkert ikke kom inn på, men til min overraskelse var han også der. Legg merke til at de fire årene jeg har gått i klasse med han, så har han ikke snakket med meg eller vist noen form for interesse annet enn øyekontakt og det å tøffe seg. En dag så sto jeg og ventet på bussen for å komme meg hjem, og ser at han og hans 6 venner kom og stelte seg bak meg, også for å vente på bussen. Jeg hadde og på munnbind. Når bussen evt kommer, går jeg inn, og som stappa som den var blir jeg stående ved dørene og holder en stang for å ikke falle. Rett før bussen skal begynne å kjøre, ser jeg han ta fram mobilen sin og rette kameraet sitt mot meg og ta et bilde. Jeg ble skikkelig sjokkert. Overdriver jeg eller har jeg rett i at han liker meg?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Gratulerer, du er kvinne nr 1 234 568 som stiller det samme spørsmålet. Svaret er: hvordan skal vi vite det? Anonymkode: 2e089...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå