AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 For å komme inn på det studiet jeg ønsker, behøver jeg fire studiepoeng. Jeg tenkte å ta et år på høgskole (noe som ikke er så tungt eller vanskelig) + et liknende nettstudie. Jeg er bare usikker på hva som kan kombineres med et annet studie, noe jeg mestrer godt. Jeg er flink med samfunnskunnskaper, men ikke med språk. Studiet jeg retter meg mot er medisin, så jeg har også god studieteknikk med realfag. Jeg ønsker bare ikke at det skal bli et pes! Har noen forslag til lett/ubrukelig årsstudium? Anonymkode: 336d5...77a
Ullvott Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Du får ikke fire tilleggspoeng for studier uansett hvordan du snur og vender på det. Det maksimale er to. Det spiller ingen rolle hvor mange studier du tar eller hvor mange år du har studert: du får to poeng for ett år og ett poeng for et halvår. Ta heller opp igjen fag samtidig som du tar årsstudiet. Hva som er lett og ubrukelig for deg kan jeg ikke svare på. Velg etter interesse og sats på å bestå, verken mer eller mindre. Her er forresten et årsstudium som kan være av nytte for deg. https://www.ntnu.no/studier/184bg Endret 3. februar 2022 av Ullvott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå