Gå til innhold

Vurderer å kjøpe airfryer. Kan du anbefale det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. For og imot taes imot med takk. 

Skrevet

Anbefaler absolutt. Steker mat mye raskere enn vanlig ovn til et veldig bra resultat! 😍

Anonymkode: 2614b...f56

• Liker 2
Skrevet

Bruker den ca en-to ganger i uka. Varme smultringer, steke pommes frites, steke kyllingvinger…. 
burde vært mye mer kreativ. 

Anonymkode: 1f846...19d

• Liker 3
Skrevet

Litt både-og. Vi er fire i familien og kan vanligvis ikke lage en hel middag inni, da blir den for full. Samtidig har vi spist mye gode grønnsaker etter at den ble skaffet. Laks ble også veldig godt. Og jeg liker å ha en ekstra ovn når stekeovnen er full av annen mat.

Anonymkode: 12cb2...a6e

• Liker 1
Skrevet

Maten blir veldig god, og raskt ferdig. Det som trekker ned er at det er liten plass i den. Men jeg vil så absolutt anbefale, og om du finner noen med stor plass, så ville jeg iallfall kjøpt…

Anonymkode: d1c5e...e5a

• Liker 1
Skrevet

Bare tull hvis du har en god varmluftsovn. Har du ikke det så kjør på.

Anonymkode: 86d0c...7b2

• Liker 1
Skrevet

Vi bruker den mye. Kjøtt, fisk, baking, grønnsaker. Mindre fett også😊 

Anonymkode: 325dd...580

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi bruker den mye. Kjøtt, fisk, baking, grønnsaker. Mindre fett også😊 

Hva mener du med baking i airfryer? Altså bake boller der istedenfor i ovnen f.eks? 

• Liker 1
Skrevet

Åja. Jeg har slitt ut min og må snart kjøpe en ny. Jeg elsker den. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker også å kjøpe air fryer. Må bare ominnrede litt på kjøkkenet først. Har lest mye om airfryere nå og alt man kan lage i den.  

Har tenkt å kjøpe Cosori, siden jeg har lest at den er best.  

Skrevet
Nooni skrev (8 minutter siden):

Åja. Jeg har slitt ut min og må snart kjøpe en ny. Jeg elsker den. 

Hvilken kan du anbefale da? 

Skrevet
tirben skrev (2 minutter siden):

Har tenkt å kjøpe Cosori, siden jeg har lest at den er best.  

Det kommer helt an på hva man skal bruke den til. 
Man kan helt fint klare seg med mye billigere varianter om man bare vil tilberede kylling og fisk hurtig til en person, og ikke minst å steke et par rundtstykker kjapt (ikke baking o.l. )

Skrevet (endret)
H a n n e skrev (6 minutter siden):

Hvilken kan du anbefale da? 

Jeg kjøpte min Philips for flere år siden. Den kostet rundt 1600 da tror jeg, men har flere funksjoner enn jeg bruker. 
Jeg kommer til å gå for en HELT enkel når jeg nå skal kjøpe ny - gidder ikke legge mye penger i det, for jeg baker ikke i den eller gjør masse stæsj. Jeg AF kylling, kjøtt og fisk (skal du AF fisk trenger du teflon-inventar) og steker rundtstykker hvis vi bare er 1-2 stk. 

Så jeg anbefaler deg å være opptatt av hva du skal bruke den til. En annen ting er størrelsen på AF er litt forskjellig, altså omkretsen på "kurven". Store kurver får plass til mer enn mindre, og der kan det bli en prisforskjell. 

Endret av Nooni
Skrevet

Brukes her til pommes, men ikke søtpotet. Løkringer, fiskepinner og kyllingpanetter.

Ikke veldig imponert over den jeg har, men det finnes mer fancy som f.eks cosori. Trommel til pommes er et pluss, da det er kjipt å riste på de hele tiden.

Skrevet

Noen som har den fra Europris som er på kampanje nå? 799,- 5 liters kurv.

Anonymkode: cb7a9...907

Skrevet

Vi skaffet air fryer ifjor og har aldri angret en dag. Den er i bruk så og si hver eneste dag hos oss. :) Vi har Cosori.

• Liker 1
Skrevet
H a n n e skrev (22 timer siden):

Hva mener du med baking i airfryer? Altså bake boller der istedenfor i ovnen f.eks? 

Har bakt kanelsnurrer og boller, ja. Har en Phillips premium xxl. Last ned appen NutriU, så får du mange oppskrifter

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bakt kanelsnurrer og boller, ja. Har en Phillips premium xxl. Last ned appen NutriU, så får du mange oppskrifter

Okay! Da skal jeg ta å sjekke den ut. Takk for tipset! 🤗

• Hjerte 1
Skrevet

må man ha olje i den når den brukes? bruker mikro mye og vil ikke ha noe tilsatt olje etc, bare varme maten vanlig til meg. Så airfryer blir bare varmet inni den? ikke noe annet i den?

Anonymkode: 23987...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...