AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Har kjøpt meg en stepkasse og testet den et par ganger. Føler jeg er mer utholden på denne, med hopp og sprett enn på løpetur. Er step en god erstatning for løping? Anonymkode: 2d7ad...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Det spørs jo helt hva du prøver å oppnå. Du blir ikke god på å løpe ved å trene med stepkasse. Det er nok mindre belastning å bruke stepkasse enn å løpe tilsvarende tid, men om du bare ønsker å trene for å trene så er det jo supert for deg. Gjør det du syns er gøy, det er treningsvaner som varer. Anonymkode: b82ae...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Del Skrevet 3. februar 2022 Men orker du holde på med det lenge nok til å få en cardio-effekt? Anonymkode: ab5be...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men orker du holde på med det lenge nok til å få en cardio-effekt? Anonymkode: ab5be...ffd Jeg holder ut lenger på stepkassen ja, får like høy puls som når jeg jogger. Kan fint hoppe og sprette på steppen i 30 min, men klarer ikke å jogge lenger enn 5 min.. jeg vil oppnå vektnedgang og bedre kondis. Er dette effektivt? Eller «bør» jeg heller jogge? ts Anonymkode: 2d7ad...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg holder ut lenger på stepkassen ja, får like høy puls som når jeg jogger. Kan fint hoppe og sprette på steppen i 30 min, men klarer ikke å jogge lenger enn 5 min.. jeg vil oppnå vektnedgang og bedre kondis. Er dette effektivt? Eller «bør» jeg heller jogge? ts Anonymkode: 2d7ad...766 For kondis er all aktivitet du bli andpusten av bra. Enten det er jogge, sykle, danse, roing eller noe annet. For vektnedgang er det viktigere å spise passelig mye. Men vet om flere som får bedre regulering av sult/metthetsfølelse når de trener. Vil også tro at du bygger noe mer muskler av step enn vanlig jogging. Og større muskler øker hvileforbrenningen litt. Anonymkode: ec38c...041 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For kondis er all aktivitet du bli andpusten av bra. Enten det er jogge, sykle, danse, roing eller noe annet. For vektnedgang er det viktigere å spise passelig mye. Men vet om flere som får bedre regulering av sult/metthetsfølelse når de trener. Vil også tro at du bygger noe mer muskler av step enn vanlig jogging. Og større muskler øker hvileforbrenningen litt. Anonymkode: ec38c...041 Flott, takk for svar 😄 Får trene step mens jeg lærer meg å bli en løper🏃🏼♀️ ts Anonymkode: 2d7ad...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Del Skrevet 3. februar 2022 Løping krever mer energi så klart ! Du løfter kroppen over bakken. Anonymkode: d2002...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Løping krever mer energi så klart ! Du løfter kroppen over bakken. Anonymkode: d2002...dd8 En løfter ikke kroppen over bakken når en skal over step kassen? 🙈 Anonymkode: 108de...de8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå