AnonymBruker Skrevet 15. februar #41 Del Skrevet 15. februar Her er voffsen vår 💜 Anonymkode: 8473d...192 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 15. februar #42 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 19.56): Er det beauceron? 😍 Så fin!! Anonymkode: 3e4b1...c73 Ekspander Hei, 1000 takk 🥰, nei, det er rottweiler blandingsrase ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #43 Del Skrevet 15. februar Min fine frøken 🥰 Anonymkode: 60090...fd4 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #44 Del Skrevet 16. februar Dette er den desidert koseligste tråden på KG. ♥️😭 Anonymkode: cbfaf...585 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #45 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 10.13): Dette er den desidert koseligste tråden på KG. ♥️😭 Anonymkode: cbfaf...585 Ekspander Enig! Jeg har hatt en skikkelig drittuke, og denne tråden er fin medisin 💛 Anonymkode: acfcd...dba 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MæiJa Skrevet 21. februar #46 Del Skrevet 21. februar Lille Grynter'n min ❤️ Norsk lundehund på 12 år. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 21. februar #47 Del Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 15.2.2025 den 20.53): Min fine frøken 🥰 Anonymkode: 60090...fd4 Ekspander Sååå sukkersøt da, helledussen 🥰🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. februar #48 Del Skrevet 22. februar Venter spent på at noen digre hunder skal glede oss med et besøk her. Liker godt sånne. Ingen som har en slik "toseters sofa" av en Leonberger her vel? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #49 Del Skrevet 26. februar Har henne ikke lengre nå, men hun het Bella og var en av de kjæreste tingene i livet mitt lenge. ❤️ Savner henne enda, og selv om hun ser veldig fredfull ut var hun en racer og skikkelig (hensynsfull) bølle. Anonymkode: 82ed2...2e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #50 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 13.47): Har henne ikke lengre nå, men hun het Bella og var en av de kjæreste tingene i livet mitt lenge. ❤️ Savner henne enda, og selv om hun ser veldig fredfull ut var hun en racer og skikkelig (hensynsfull) bølle. Anonymkode: 82ed2...2e2 Ekspander Dette bildet ble tatt på tur sammen med storesøster Mira, også dypt savnet liten jente. ❤️ Anonymkode: 82ed2...2e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå