AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Vi har vel alle (håper jeg) den kjendisen vi drømmer om å ligge med - helt uten å forstå hvorfor?! jeg starter: Martin Bakken fra Wunderland (ja, det raggerprogrammet på TV2😂😭) har hatt våte drømmer om han siden første sesong, og har det ennå - selv om han har blitt feit, virker stokk dum og utelukkende klarer å fikse seg damer på 22 eller yngre med IQ under 40 - jeg syns fortsatt han er dritdeilig 😂 hva med deg? Anonymkode: e5149...7c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Hei Martin Bakken. Artig vri. Anonymkode: dbe2c...d08 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg har helt siden PoC hatt et crush for Keira Knightley. Aner ikke hvorfor...helt ubegripelig. Anonymkode: 2e9d5...c6a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Del Skrevet 3. februar 2022 Synes det er noe attraktivt med Amy i the big bang theory. Karakteren altså. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 7d241...f0e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Del Skrevet 3. februar 2022 Red Reddington/James Spader. Tror han og jeg kunne hatt et vanvittig forhold. Anonymkode: d3735...d8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Del Skrevet 3. februar 2022 Åh! Tom Barnaby fra Midsomer Murders Anonymkode: 52009...8f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Del Skrevet 3. februar 2022 Martin Kolberg Anonymkode: 4c0e3...fb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hei Martin Bakken. Artig vri. Anonymkode: dbe2c...d08 Ganske sikker på at han er så langt fra den type fyr som henger på KG men tro hva du vil😂 Anonymkode: e5149...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Del Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Åh! Tom Barnaby fra Midsomer Murders Anonymkode: 52009...8f4 Åh var forelsket i ham i sikkert 3 år når jeg var 14 😄 Anonymkode: c5b3c...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Del Skrevet 3. februar 2022 Mitt flaueste kjendis sexcrush må vel være Sophie Elise. Bloggeren som deltar på farmen nå. Den deilige kroppen og den sexy dialekten hennes får meg til å drømme om å knulle henne. Anonymkode: 44e97...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Del Skrevet 3. februar 2022 han som spilte Hades i "once upon a time" guden i Dødsriket, eller hva det nå var. tror samme fyren hadde noen greier på tidligere Ally McBeal også... Anonymkode: d5afc...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Del Skrevet 3. februar 2022 Av Norske må det være Tonje fra Farmen eller kanskje Maren Turmo. Av ikke-norske er det for tiden Sydney Sweeney. Anonymkode: 739bd...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 3. februar 2022 #13 Del Skrevet 3. februar 2022 diverse kvinnelige langrennsløpere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Del Skrevet 3. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Av Norske må det være Tonje fra Farmen eller kanskje Maren Turmo. Av ikke-norske er det for tiden Sydney Sweeney. Anonymkode: 739bd...731 Dette ble helt feil svar fra min side. Er jo ikke flau over noen av disse. De er jo kremen av kremen. Av flauhet må jeg kanskje heller si Mathilde Tybrig Gjedde i Unge Høyre. Anonymkode: 739bd...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Del Skrevet 3. februar 2022 Ikke en kjendis men en karakter, Rumplestiltskin i Once Upon a Time :´) Anonymkode: 70e14...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mitt flaueste kjendis sexcrush må vel være Sophie Elise. Bloggeren som deltar på farmen nå. Den deilige kroppen og den sexy dialekten hennes får meg til å drømme om å knulle henne. Anonymkode: 44e97...6ec Ehhh, så rart er det vel ikke? Sikkert 95% av norske menn som kunne tenkt å pule henne. Derimot tror jeg ikke 1% av norske menn kunne tenkt seg å ha et forhold til henne. Anonymkode: 5d98f...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Del Skrevet 4. februar 2022 Kjenner mange, men som kjendis - Ida N Rasch Anonymkode: 13a7e...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Del Skrevet 4. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ehhh, så rart er det vel ikke? Sikkert 95% av norske menn som kunne tenkt å pule henne. Derimot tror jeg ikke 1% av norske menn kunne tenkt seg å ha et forhold til henne. Anonymkode: 5d98f...536 Nja, Sophie er ganske smart, og interessant. Om du gidder å følge med på hva hun driver med og ikke bare leser tabloidoverskifter om henne. Kroppen hennes er faktisk ikke så bra. Langt flere jeg heller ville ligget med. Anonymkode: 739bd...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Del Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ehhh, så rart er det vel ikke? Sikkert 95% av norske menn som kunne tenkt å pule henne. Derimot tror jeg ikke 1% av norske menn kunne tenkt seg å ha et forhold til henne. Anonymkode: 5d98f...536 Tviler jeg på, tror ikke det er så mange som finner henne attraktiv. Hun er ikke i nærheten av å være like hot som feks Tonje Frigstad og Maren Turmo som er nevnt i denne tråden Anonymkode: c79b2...fa7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Del Skrevet 4. februar 2022 Denne er klein. Men Julie Jespersen Hansen. Kleint fordi jeg er over 30, hun er bare 19. Hun var med i Norges tøffeste på NRK. Den største solstrålen jeg har sett, hun lyser opp hele programmet. Så inderlig varm og god med bøtter av sjarm, og så utrolig pene øyne Vet egentlig ikke om jeg er betatt, er vel heller en slags storebrorsfølelse, et slags beskyttelsesinstinkt. Anonymkode: fe793...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå