Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes bare en ordentlig julebrus. Det er CB's julebrus. Den er bare best. Ingen over ingen ved siden. :)

Skrevet

Det er jo helt klart at julbrusen skal være rød. Fatter ikke at det går an å like simba/sanasol julebrusen

Skrevet
Det er jo helt klart at julbrusen skal være rød. Fatter ikke at det går an å like simba/sanasol julebrusen

Simba er også rødbrus. ;) Men den er ikke god.

Skrevet

CB og sørlands er best.. rød julebrus suger.

Skrevet

Kun to dager til jeg kan handle verdens beste julebrus! (Dahls sin) O' lykke!! :hoppe:

Meeen, den skal ikke smakes på før 1. søndag i advent, hverken den eller andre julespise/drikketing! Eller noen andre juleting, for den saks skyld... Heh... :sjenert:

Skrevet
Kun to dager til jeg kan handle verdens beste julebrus! (Dahls sin) O' lykke!!  :hoppe:

Meeen, den skal ikke smakes på før 1. søndag i advent, hverken den eller andre julespise/drikketing! Eller noen andre juleting, for den saks skyld... Heh...  :sjenert:

Hvorfor kan du handle den om 2 dager, men ikke smake på??

Jeg reiser hjem til mamma i morgen, og da har hun iskald julebrus stående i kjøleskapet og venter på meg :icon_razz:

Jeg har normalt ikke lov til å drikke julebrus før 1. desember, men jeg har gitt meg selv lov i år, siden det er litt "spesielle omstendigheter" ifb med jula.... :)

Skrevet
Det er bare EN eneste julebrus som er verd å bruke penger på: CB sin!

:Nikke: Så sant, så sant!

CB sin er den eneste ekte julebrusen! :perebrus::nisseblunk:

(Gleder meg til årets første! :sikle: Den er jo kommet forlengst, men julebrus er en desemberglede for meg,- så jeg får holde meg et par drøye uker til).

Skrevet

Serri, drikk den julebrusen dere vil, men vent til advent, i det minste.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor det går ann å kjøpe cb julebrus i osloområde, lageret mitt fra kristiansand er snart tomt!!

Skrevet

Denne tråden kommer vel ca. hvert år her, og jeg sier det samme hvert eneste år:

HAMAR/LILLEHAMMER BRYGGERI SIN JULEBRUS ER BEST!!!

Ingen over, ingen ved siden!! :)

:sikle:

Skrevet

Nå har jeg lest Dahls så mange ganger at når jeg kom over den brune julebrusen her i byen, måtte jeg da kjøpe.

Men den falt ikke i smak hos meg.

Liker Oskar Sylte sin julebrus, og Grans.

Skrevet

Ringte mamman min her om dagen og ba henne om å kjøpe roma sin julebrus (brun) til jeg kom hjem på julaften.

Og det skulle hun..

snille mamman min

Skrevet
Dahls brune julebrus - the one and only :sikle:

vann har jeg i springen og sukker i en pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...