fiesta Skrevet 11. november 2005 #81 Skrevet 11. november 2005 Det finnes bare en ordentlig julebrus. Det er CB's julebrus. Den er bare best. Ingen over ingen ved siden.
iviking Skrevet 13. november 2005 #82 Skrevet 13. november 2005 Det er jo helt klart at julbrusen skal være rød. Fatter ikke at det går an å like simba/sanasol julebrusen
Arkana Skrevet 13. november 2005 #83 Skrevet 13. november 2005 Det er jo helt klart at julbrusen skal være rød. Fatter ikke at det går an å like simba/sanasol julebrusen ← Simba er også rødbrus. Men den er ikke god.
Shine21 Skrevet 14. november 2005 #84 Skrevet 14. november 2005 CB og sørlands er best.. rød julebrus suger.
Mysti Skrevet 14. november 2005 #85 Skrevet 14. november 2005 Kun to dager til jeg kan handle verdens beste julebrus! (Dahls sin) O' lykke!! Meeen, den skal ikke smakes på før 1. søndag i advent, hverken den eller andre julespise/drikketing! Eller noen andre juleting, for den saks skyld... Heh...
NIKI Skrevet 14. november 2005 #86 Skrevet 14. november 2005 Kun to dager til jeg kan handle verdens beste julebrus! (Dahls sin) O' lykke!! Meeen, den skal ikke smakes på før 1. søndag i advent, hverken den eller andre julespise/drikketing! Eller noen andre juleting, for den saks skyld... Heh... ← Hvorfor kan du handle den om 2 dager, men ikke smake på?? Jeg reiser hjem til mamma i morgen, og da har hun iskald julebrus stående i kjøleskapet og venter på meg :icon_razz: Jeg har normalt ikke lov til å drikke julebrus før 1. desember, men jeg har gitt meg selv lov i år, siden det er litt "spesielle omstendigheter" ifb med jula....
Naken Skrevet 14. november 2005 #87 Skrevet 14. november 2005 Det er bare EN eneste julebrus som er verd å bruke penger på: CB sin! ← Så sant, så sant! CB sin er den eneste ekte julebrusen! (Gleder meg til årets første! Den er jo kommet forlengst, men julebrus er en desemberglede for meg,- så jeg får holde meg et par drøye uker til).
Chans Skrevet 15. november 2005 #88 Skrevet 15. november 2005 Serri, drikk den julebrusen dere vil, men vent til advent, i det minste.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2005 #89 Skrevet 5. desember 2005 Noen som vet hvor det går ann å kjøpe cb julebrus i osloområde, lageret mitt fra kristiansand er snart tomt!!
Lassie Skrevet 6. desember 2005 #90 Skrevet 6. desember 2005 Denne tråden kommer vel ca. hvert år her, og jeg sier det samme hvert eneste år: HAMAR/LILLEHAMMER BRYGGERI SIN JULEBRUS ER BEST!!! Ingen over, ingen ved siden!!
Cilla Skrevet 10. desember 2005 #91 Skrevet 10. desember 2005 Nå har jeg lest Dahls så mange ganger at når jeg kom over den brune julebrusen her i byen, måtte jeg da kjøpe. Men den falt ikke i smak hos meg. Liker Oskar Sylte sin julebrus, og Grans.
Pasha Skrevet 10. desember 2005 #92 Skrevet 10. desember 2005 Ringte mamman min her om dagen og ba henne om å kjøpe roma sin julebrus (brun) til jeg kom hjem på julaften. Og det skulle hun.. snille mamman min
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #93 Skrevet 10. desember 2005 Dahls brune julebrus - the one and only ← vann har jeg i springen og sukker i en pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå