Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Julebrus skal være GUL!!  :fy_fy:

GUL?!?! Nei den der får du gjemme til påske.

Skrevet

Julebrusen må være fra Hamar&Lillehammer bryggeri

Skrevet
Julebrusen må være fra Hamar&Lillehammer bryggeri

neihh

den vakke noe god

ROma sin brune derimot!

namnam

Skrevet (endret)

Nå har jeg smakt meg gjennom en del julebruser (begynner tidlig i år ;)), og min konklusjon er: Dahls og Hamar&Lillehammer er jo veldig like (champagnebrus), men H&L sin er hakket bedre. Ringnes sin røde er helt OK, Grans er den beste av de røde. Simba (den sukkerfrie) var litt rar. Det var synd, hadde sett fram til et sukkerfritt alternativ, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

Endret av Arkana
Gjest Markblomsten
Skrevet
Nå har jeg smakt meg gjennom en del julebruser (begynner tidlig i år  ;)), og min konklusjon er: Dahls og Hamar&Lillehammer er jo veldig like (champagnebrus), men H&L sin er hakket bedre. Ringnes sin røde er helt OK, Grans er den beste av de røde. Simba (den sukkerfrie) var litt rar. Det var synd, hadde sett fram til et sukkerfritt alternativ, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

Og hvem konkluderer du med at er den beste??

*venter spent*

Skrevet

Nå spør du vanskelig da...... :ler: Tror ikke jeg kan velge én, både Grans og H&L er gode, men rød og brun brus er så forskjellig.

Skrevet

Jeg er veldig glad i rød brus, men for meg er ikke det jul. Julebrusen må være brun og være CB :hoppe:

Skrevet
Simba (den sukkerfrie) var litt rar. Det var synd, hadde sett fram til et sukkerfritt alternativ, men jeg kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

Kjøpte versjonen med sukker i dag. Den vinner iallefall konkurransen om tidenes styggeste julebrus hos meg. Helt grusom.

Skrevet
Klart det er Hamar & Lillehammer-brusen som er best!

:Nikke:

Skrevet

Nei, dere - her kommer fasiten:

:sjarmor:

Den beste julebrusen heter Sørlands julebrus, med CB som first runner up :)

Skrevet
Dahls brune julebrus - the one and only :sikle:

Har intatt den første i dag

:icon_smile:

Skrevet

Brun julebrus. Usj a meg. Julebrusen skal være rød!

Skrevet

Julebrusen tror jeg er en modifisert form av den tradisjonelle julemjøden som ble brygget for mange herrens år siden. Derfor er den brun, og inneholder noe av det samme krydderet som mjøden.

For øvrig finnes det bare en julebrus, og jeg drikker ingenting annet enn den. Og vinneren er CB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...