iviking Skrevet 31. oktober 2005 #41 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vet ikke hvilken som er favoritt, men vet at det ikke er Coca Cola sin, som forøvrig smaker sana sol. Er det foresten noen som har en link til en julebrus test?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #42 Skrevet 31. oktober 2005 jeg elsker julebrus,julebrus skal være julebrus skikkelig,men hva ser jeg i butikken?jo ringnes julebrus med 50 % mindre sukker. har ikke prøvd den,men det ett par mnd i året vi nyter julebrus også.....off :-)
Gjest Gulltopp Skrevet 31. oktober 2005 #43 Skrevet 31. oktober 2005 Er jeg den eneste som synes Dahls julebrus smaker helt ordinær champagnebrus? Siden dette er min første jul i Oslo og man ikke får tak i Mack julebrus her, har jeg prøvd Dahls, Ringnes og Hamar. Dahls smaker som nevnt champagnebrus, Ringnes smaker syntetisk rødt sukkervann, mens Hamar er veldig god.
Elanor Skrevet 31. oktober 2005 #44 Skrevet 31. oktober 2005 Kan noen forklare meg hvorfor en drikk som heter julebrus, får lov til å ha en annen farge enn RØD?
Hilde Skrevet 31. oktober 2005 #45 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg vet ikke hvilken jeg har drukket i år, men den var veldig god! Den var i 0,33 glassflaske, er brun og har hvite etiketter med malte nisser på. Noen som vet hvilken det er?
Gjest Markblomsten Skrevet 1. november 2005 #46 Skrevet 1. november 2005 Jeg vet ikke hvilken jeg har drukket i år, men den var veldig god! Den var i 0,33 glassflaske, er brun og har hvite etiketter med malte nisser på. Noen som vet hvilken det er? ← Det er jo den til Hamar bryggeriet det da
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 1. november 2005 #47 Skrevet 1. november 2005 Dette er kanskje litt utenom den opprinnelige tråden, men: Finnes det en julebrus "light"? Noen som vet? Ikke glad i sukkerholdig brus...men julebrus hører jo julen til. ← vi har kjøpt julebrus uten sukker. SIMBAS JULEBRUS uten sukker (coca cola produkt)
Mysti Skrevet 1. november 2005 #48 Skrevet 1. november 2005 Er jeg den eneste som synes Dahls julebrus smaker helt ordinær champagnebrus? Siden dette er min første jul i Oslo og man ikke får tak i Mack julebrus her, har jeg prøvd Dahls, Ringnes og Hamar. Dahls smaker som nevnt champagnebrus, Ringnes smaker syntetisk rødt sukkervann, mens Hamar er veldig god. ← Dahls julebrus smaker vel ikke champagnebrus vel! Oppriktig indignert!!
Gjest April ikke innl. Skrevet 1. november 2005 #49 Skrevet 1. november 2005 Det er jo den til Hamar bryggeriet det da ← Denne smakte jeg i dag. Synes den var veldig god, ment minnet meg veldig om Villa champagne brus...
Eføy Skrevet 1. november 2005 #50 Skrevet 1. november 2005 vi har kjøpt julebrus uten sukker. SIMBAS JULEBRUS uten sukker (coca cola produkt) ← Stemmer at det har kommet julebrus uten sukker ja. Jeg jobber i matbutikk, og så den tilfeldigvis sist jeg var på jobb. 6 kr for 1, 5 liter. (vet ikke om det er den samme som du kjøpte?) Hvordan smakte den forresten? Er en artikkel om Hamars julebrus her. Tydelig at den er populær. http://www.hamar-dagblad.no/apps/pbcs.dll/...=73225172007904
Arkana Skrevet 2. november 2005 #51 Skrevet 2. november 2005 Er jeg den eneste som synes Dahls julebrus smaker helt ordinær champagnebrus? ← Nei, du er ikke den eneste. Brusen er god altså, men det er jo bare vanlig champagnebrus. Ellers liker jeg, i motsetning til andre her, "rødt skvip". Ikke Ringnes, husker ikke hva slags merke det var, muligens Grans? Men, det er jo egentlig bare rødbrus da. Det meste av julebrus er jo bare "vanlig" brus i annen forpakning.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #52 Skrevet 2. november 2005 Stemmer at det har kommet julebrus uten sukker ja. Jeg jobber i matbutikk, og så den tilfeldigvis sist jeg var på jobb. 6 kr for 1, 5 liter. (vet ikke om det er den samme som du kjøpte?) Hvordan smakte den forresten? Er en artikkel om Hamars julebrus her. Tydelig at den er populær. http://www.hamar-dagblad.no/apps/pbcs.dll/...=73225172007904 ← Har ikke smakt den ennå... Julebrus hører jula til så den må nok vente litt til.
Sheba Skrevet 2. november 2005 #53 Skrevet 2. november 2005 Dere tar feil alle sammen.. Rød julebrus fra AASS bryggeri (Drammen) Ingen over, ingen ved siden av!!! Slafs! AASS for OSS!
Gjest gjest1 Skrevet 2. november 2005 #54 Skrevet 2. november 2005 Jeg har syndet og drukket rød julebrus uten sukker i dag (Simba fra Coca Cola company). Ikke så værst, smakte egentlig bare eventyrbrus. Så Dahls er fremdeles min favoritt, selv om det er sukker i den og jeg ikke tåler det så godt. Jeg lider gjerne litt for mitt lokale bryggeris julebrus
Grooo Skrevet 3. november 2005 #55 Skrevet 3. november 2005 Klart det er Hamar & Lillehammer-brusen som er best!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #56 Skrevet 5. november 2005 JAAA...det finnes julebrus UTEN sukker...jeg har drukket den,og den er veldig god..men husker desverre ikke hvem som lager den..kjøpte den på en ica-butikk
Gjest synseren Skrevet 5. november 2005 #57 Skrevet 5. november 2005 GUL julebrus fra Berentsen, er samboeren og min sin største favoritt. Den smaker ikke så søtt som andre, om det kommer av at det er mindre sukker i den vet jeg ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #58 Skrevet 5. november 2005 vi har kjøpt julebrus uten sukker. SIMBAS JULEBRUS uten sukker (coca cola produkt) ← Er den noe god da? Må innrømme at Løvenes Konge var det første som fallt meg inn da jeg så den i butikken i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #59 Skrevet 5. november 2005 Dahls julebrus smaker vel ikke champagnebrus vel! Oppriktig indignert!! ← Ser ut som skittent oppvaskvann gjør den og.
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #60 Skrevet 5. november 2005 Digga hansa sin eg.. den i glasflaske! einaste ulempa e at eg alltid rapa so masse når eg drikke den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå