AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har i mine tidligere graviditeter hatt hypermesis og ganske ille kvalme. Akkurat så mye at det ødelegger hele dagen min. I fjor sommer ble jeg gravid hadde alle symptomer men ikke kvalmen. Jeg spontanaborterte akutt på en campingplass, alt rett i do..i uke 7. nå er jeg forbi den magiske uke 5 medtanke på kvalmen. Den er ikke her.. kvalmen har alltid kommet før uke 5. er det mulig å ikke bli noe kvalm og at d kan gå bra? Når mine fire vellykkede svangerskap har vært ett helvette med kvalmen ? Anonymkode: e7d35...960
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har i mine tidligere graviditeter hatt hypermesis og ganske ille kvalme. Akkurat så mye at det ødelegger hele dagen min. I fjor sommer ble jeg gravid hadde alle symptomer men ikke kvalmen. Jeg spontanaborterte akutt på en campingplass, alt rett i do..i uke 7. nå er jeg forbi den magiske uke 5 medtanke på kvalmen. Den er ikke her.. kvalmen har alltid kommet før uke 5. er det mulig å ikke bli noe kvalm og at d kan gå bra? Når mine fire vellykkede svangerskap har vært ett helvette med kvalmen ? Anonymkode: e7d35...960 Tja… tenker at du ikke skal feire på forskudd i hvertfall… du kan jo være heldig å slippe, men man vet aldri. Har selv hyperemesis og hos meg kom kvalmen akutt 6+4 Anonymkode: b5f9a...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå