AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Hei, jeg har hatt korona i fire dager nå, sånn sykdomsmessig var det verst de første to dagene. Som en influensa. Men de to siste dagene har jeg vært så utrolig sliten. Jeg føler meg helt tom for energi. Noen andre som har opplevd det samme? Når gikk det over for dere? Anonymkode: 96652...ff1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Jeg var total energiløs og sov nesten døgnet rundt i fire dager. På dag tre fikk jeg et enormt trykk i hodet og øra som varte ei ukes tid. Var frisk en dag, så satte hostingen i gang. Den har jeg enda… over en måned etter den begynte. Anonymkode: 42d1d...327
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Jeg er på dag 5. Ingen energi, tett, hodepine. Har hatt veldig vondt i halsen kombinert med hoste, hoster enda - men halsen ikke så vond lenger. Mest av alt er jeg bare helt utslitt. Anonymkode: 64a92...25d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Jeg ble dårlig for 9 dager siden, og er fremdeles i dårlig form. Klarer bare å jobbe noen timer om dagen før jeg blir svimmel og utslitt. Jeg har 3 doser... Jeg er bedre enn jeg var da, men så sliten er det ikke ofte jeg er. Jeg er ellers meget aktiv, trener mye og har mye energi til vanlig. Veldig frustrerende, men håper energien kommer tilbake snart.. God bedring! Anonymkode: 36141...d6b
Anbefalte innlegg