AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Vi har møttes i et halvt år nå og kommer godt overens med hverandre. Han er en oppegående person og har en egen bedrift som gjør det bra. Vi har diskutert om jeg skal flytte til han med barnet mitt nå neste mnd bare venter på at oppsigelsestiden på leiligheten min går ut. Men nå igår kveld så ga han meg beskjeden at han faktisk er autist, da gikk det plutselig opp for meg at han har alltid kanskje virket litt off. Nå vet jeg ikke om jeg vil flytte inn med han lenger men ser igjen ikke noe valg da jeg må være ute av leiligheten neste mnd!. Har egentlig litt panikk, hva gjør jeg nå? Anonymkode: 2b846...419
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 3. februar 2022 Du flytter vel ikke inn til en kar etter kun 6 mnd når du har barn, autist eller ikke. Anonymkode: 4e897...f6f 70 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du flytter vel ikke inn til en kar etter kun 6 mnd når du har barn, autist eller ikke. Anonymkode: 4e897...f6f Tenkte jeg også Anonymkode: bb242...89e 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du flytter vel ikke inn til en kar etter kun 6 mnd når du har barn, autist eller ikke. Anonymkode: 4e897...f6f Jeg vet men har slitt veldig økonomisk (er ufør), Og denne mannen virket virkelig som redningen for meg og barnet mitt. Nå risikerer jeg og stå uten bosted om jeg ikke flytter inn hos denne personen. hjelp Anonymkode: 2b846...419
Isambard Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Du har kjent ham ganske lenge og vet hvordan han er. Han blir ikke plutselig en annen person på grunn av diagnosen. Autisme er en spektrumsdiagnose. Man kan ha mye eller lite av det. Han har nok en veldig mild form. Jeg synes kanskje du bør snakke litt med ham om det, og la det synke litt inn. Du fikk nyheten i går kveld. 23 3 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Litt pussig at du plutselig ikke ønsker å flytte sammen med han kun pga en diagnose? Det hindret deg tydeligvis ikke før du fikk vite det? Snakk om å dømme boka etter omslaget. Tenker det må da være kvaliteter med han siden du tenkte å flytte inn til han med det første… også veldig merkelig at du trengte denne mannen pga din økonomiske situasjon. Utnyttelse… Anonymkode: 416a6...7c3 22 2 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Det går helt fint Bare å flytte inn med han . Regner med ungen din kjenner han.Om det ikke går senere, kan du lete etter egen leilighet og flytte ut
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #8 Skrevet 3. februar 2022 1. Altfor tidlig å flytte inn sammen når du har barn. 2. Han er den samme som før du visste om diagnosen. Anonymkode: 579e8...6f6 25
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet men har slitt veldig økonomisk (er ufør), Og denne mannen virket virkelig som redningen for meg og barnet mitt. Nå risikerer jeg og stå uten bosted om jeg ikke flytter inn hos denne personen. hjelp Anonymkode: 2b846...419 Du kan ikke legge det på den mannen at han skal bli din redning, da vil du være avhengig av ham på en ekstrem usunn måte! Du må få til å stå på egne ben, ikke flytt inn med noen du nettopp har møtt! Anonymkode: eafa0...fd4 18
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Kan vi ikke heller snakke om dine diagnoser da? Hva får et menneske med barn til å si opp sin egen leilighet etter å ha diskutert med noen om å flytte inn? Anonymkode: 649d1...b05 17 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du flytter vel ikke inn til en kar etter kun 6 mnd når du har barn, autist eller ikke. Anonymkode: 4e897...f6f Du er på kg. Barnets beste er ikke så viktig. Det handler helt sikkert om at hun vil trygge seg selv, få bedre økonomi, få bedre plass, bonus far for sitt barn som kan hjelpe til med å betale for konfirmasjon, førerkort mm. Anonymkode: 32ea8...4b9 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vet men har slitt veldig økonomisk (er ufør), Og denne mannen virket virkelig som redningen for meg og barnet mitt. Nå risikerer jeg og stå uten bosted om jeg ikke flytter inn hos denne personen. hjelp Anonymkode: 2b846...419 Ja se der du. Var akkurat det jeg tenkte. Godt valg frøken. Anonymkode: 32ea8...4b9 2
Carrot Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 (endret) Han er redningen for deg? Normalt sett er det følelser og ikke økonomi som styrer et forhold, men når det er som dette spiller det vel ingen rolle om han er autist eller ikke? Det som spiller en rolle er hvorvidt du er villig til å gi det et forsøk fordi du trenger han økonomisk. Vær ærlig med deg selv, og ham, han er i det minste det. edit; dessuten er høytfungerende autsime ikke ensbetydende med at man ikke kan være en god partner. Jeg ville tvilt mer på deg om jeg var han. Endret 3. februar 2022 av Carrot 11
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 Han er jo tydeligvis så allright at du har likt han helt frem til du fikk vite dette da, så hva er du redd for? Ordet Autist? Du er jo tydeligvis ikke redd for mannen, så hva forandret seg egentlig? Her er det jo du som er raringen da, som flytter inn til en relativt ukjent mann når du har barn! Anonymkode: 08bae...49a 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Skrevet 3. februar 2022 Halo? hva med og hjelpe meg istedet for det dere driver med nå rakker ned på mine diagnoser og valg? Anonymkode: 2b846...419
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #16 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi har møttes i et halvt år nå og kommer godt overens med hverandre. Han er en oppegående person og har en egen bedrift som gjør det bra. Vi har diskutert om jeg skal flytte til han med barnet mitt nå neste mnd bare venter på at oppsigelsestiden på leiligheten min går ut. Men nå igår kveld så ga han meg beskjeden at han faktisk er autist, da gikk det plutselig opp for meg at han har alltid kanskje virket litt off. Nå vet jeg ikke om jeg vil flytte inn med han lenger men ser igjen ikke noe valg da jeg må være ute av leiligheten neste mnd!. Har egentlig litt panikk, hva gjør jeg nå? Anonymkode: 2b846...419 Herlighet what so om han er autist? Autsiter er ikke farlige. Vet du hva autisme er? Anonymkode: 62154...e3c 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #17 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan vi ikke heller snakke om dine diagnoser da? Hva får et menneske med barn til å si opp sin egen leilighet etter å ha diskutert med noen om å flytte inn? Anonymkode: 649d1...b05 Ikke minst, hvorfor er TS ufør? Hun har jo selv en eller flere diagnoser, så hvorfor så stor diagnoseangst? Lukter det troll? Anonymkode: 08bae...49a 12 1
Carrot Skrevet 3. februar 2022 #18 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Halo? hva med og hjelpe meg istedet for det dere driver med nå rakker ned på mine diagnoser og valg? Anonymkode: 2b846...419 hva forventer du hjelp med? Du har satt deg selv både i en vanskelig situasjon og et dårlig lys, hvorfor forventer du at mennesker skal trå til å hjelpe deg? Hjelp deg selv, det må alle andre gjøre. Jeg er egentlig overrasket over at du ikke vet at autisme ikke er farlig, og at det ikke er slik at alle deler av autismespekteret er likt. Du har likt fyren før du fikk vite dette, hva har endret seg? 8
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #19 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke minst, hvorfor er TS ufør? Hun har jo selv en eller flere diagnoser, så hvorfor så stor diagnoseangst? Lukter det troll? Anonymkode: 08bae...49a Halo, slutt fokus på mine diagnoser! det er ikke de jeg lurer på. Jeg spurte om råd om hva i helvete jeg kan gjøre fordi jeg får helt panikk nå. Dere er bare ekkle med meg? Hva faen Anonymkode: 2b846...419
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #20 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Halo? hva med og hjelpe meg istedet for det dere driver med nå rakker ned på mine diagnoser og valg? Anonymkode: 2b846...419 Ja, hallo ja. Hvordan kan vi hjelpe deg da tenker du? Ingen her kan hjelpe deg, du må selv løse denne situasjonen. Anonymkode: 08bae...49a 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå