AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Vi har fått en ny ansatt i barnehagen. Hun er hyggelig, men virker veldig introvert og stille. Det kan jeg og se forbi. Men jeg sliter så innmari med lukta hennes. Pga koronaen, har vi levert i døra i snart to år nå. Og hentet i døra hvis de ikke er ute. Når hun kommer i døra, så slår stanken mot meg. Innrøyka, gammel stinkrøyk. Verst på morgenen, så tydelig at hun ikke røyker i arbeidstida. Noe som jo er bra. Men her er vi alle allergiske mot røyk, og jeg brekker meg nesten på de verste dagene når det slår mot meg. Det kan jo ikke være bra for ungene heller? Anonymkode: 214c1...c9f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Herregud, hysteriske mødre i 2022. Anonymkode: 23a4a...978 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 Dette må jo garantert andre ansatte og styrer også merke når de sitter sammen i pauser. Synd styrer ikke har tatt henne til side og sakt fra, det er jo for hennes eget og barnas beste. Hun røyker typisk i bilen på vei til jobb. Da stinker jo hår og klær og alt. Jeg brekker meg og av røyklukt, særlig nå som jeg er gravid🤢 Anonymkode: 7e965...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå