Gå til innhold

Fikk en bakke fra bubbleroom på postkontoret etter 3 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

De hadde regna med at den pakken var borte for godt da den havna i Sverige og så Finland. Nå fikk jeg plutselig en melding om en pakke fra bubbleroom som ligger på mitt nærmeste postkontor. Får de vite det om jeg henter den ut? Har vært så mye dårlig service og sure mennesker jeg har møtt der, er snakk om 2 gensere. Så ser jeg at retur koster 70 kr. Så lurer på om de ser at jeg henter den ut når jeg har fått tilbake pengene? De sa for flere måneder siden at jeg fikk si ifra hvis den av en eller annen grunn skulle dukke opp. 

Anonymkode: a24a3...54c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? 

Skrevet

Du har jo svaret selv? "Sa at du skulle si i fra om den av en eller annen grunn skulle dukke opp"... så da kontakter du dem bare, uten å hente ut pakken, og sier i fra at den er kommet. Spør om den bare skal ligge der til den går i automatisk retur og krev av dem om at dette ikke er noe du skal ha returkostnad for!

Skrevet
Million skrev (11 minutter siden):

Du har jo svaret selv? "Sa at du skulle si i fra om den av en eller annen grunn skulle dukke opp"... så da kontakter du dem bare, uten å hente ut pakken, og sier i fra at den er kommet. Spør om den bare skal ligge der til den går i automatisk retur og krev av dem om at dette ikke er noe du skal ha returkostnad for!

Var mer om jeg kunne hente den ut og de ikke merket det, da servicen var såppas dårlig og jeg ble kjeftet på for noe som ikke var min feil, var såvidt jeg fikk igjen pengene, var ikke min feil at den dro til Finland, jeg hadde skrevet riktig adresse 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Var mer om jeg kunne hente den ut og de ikke merket det, da servicen var såppas dårlig og jeg ble kjeftet på for noe som ikke var min feil, var såvidt jeg fikk igjen pengene, var ikke min feil at den dro til Finland, jeg hadde skrevet riktig adresse 

Du spør altså om du kan stjele pakken? Det kan du naturligvis ikke.

Anonymkode: 7a62d...2bc

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplevde det samme, men ikke fra bubbleroom. Hentet pakken og glemte å gi beskjed om at jeg hadde fått den, men fikk regning på den etter en stund. Så jeg antar at de får beskjed på et eller annet vis om at pakken er blitt levert.

Anonymkode: 8f53f...91d

Skrevet

Klart de får beskjed. Det er heller ikke sånn at du kan stjele fra bedriften bare fordi du møtte en bedriten kundebehandler. Jeg skjønner at det føles rettferdig, men det er ikke det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Svarer deg det samme som personen ovenfor. Du spør om du kan stjele klærne uten å bli tatt for det? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...