Gå til innhold

Film tips til helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! 
 Forrige film jeg så var ‘Burnt’ med Bradley Cooper. Og ‘Palmer’ med Justin Timberlake. Begge veldig bra. 
Noen tips? 
Trenger ikke være nye filmer.  Synes ‘venner med penger’ med Jennifer Aniston og er bra. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen sjangerpreferanse eller noen spesiell type handling eller tematikk du liker? Evt en skuespiller du vil se mer av? :) 

Med utspring i Burnt kan jeg forsåvidt anbefale noen filmer som handler om eller finner sted i restaurantkjøkken, hvis du vil ha mer av det. Chef (2014) er en varm og trivelig feel-good-komedie om en utbrent kjøkkensjef som starter sin egen matbil, mens Boiling Point (2021) er en ambisiøs one-take-film som viser en kveld på et travelt kjøkken i London hvor alt som kan gå galt går galt. Litt på siden har vi sci-fi-thrilleren Perfect Sense (2011) hvor en epidemiolog forelsker seg i en restaurantkokk midt under en mystisk pandemi hvor folks sanser forsvinner en etter en.

• 2 uker senere...
Skrevet
Melpomene skrev (På 4.2.2022 den 15.50):

Har du noen sjangerpreferanse eller noen spesiell type handling eller tematikk du liker? Evt en skuespiller du vil se mer av? :) 

Med utspring i Burnt kan jeg forsåvidt anbefale noen filmer som handler om eller finner sted i restaurantkjøkken, hvis du vil ha mer av det. Chef (2014) er en varm og trivelig feel-good-komedie om en utbrent kjøkkensjef som starter sin egen matbil, mens Boiling Point (2021) er en ambisiøs one-take-film som viser en kveld på et travelt kjøkken i London hvor alt som kan gå galt går galt. Litt på siden har vi sci-fi-thrilleren Perfect Sense (2011) hvor en epidemiolog forelsker seg i en restaurantkokk midt under en mystisk pandemi hvor folks sanser forsvinner en etter en.

Åh, den skal jeg sjekke ut! Takk:) 

For tiden liker jeg mer drama og koselig komedie hvor det ikke er teit oppførsel og mye hyling. 

Den Perfect sense er notert ned:) høres ut som en fin film jeg og kjæresten kan se en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...