Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når var du på UL? Så dere hjertet? 

Anonymkode: 4108d...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hjertet i uke 7+0. 

Anonymkode: 10267...dc9

Skrevet

Var 7+2 brukte veeeldig lang tid på å finne noe, så var superstresset for at jeg hadde mistet (igjen) i det hun skulle gi opp så fant hun endelig hjerteslag. Ble satt tilbake til 6+4. når jeg ble gravid med nr 2 ventet vi til 8+2

Anonymkode: 85038...0f2

Skrevet

6+6, så bankende hjerte tydelig 🥰

Anonymkode: f4c21...918

• Liker 1
Skrevet

Var 6+6 og så bankende hjerte med en gang :) hadde ikke forventet det så tidlig! 

Anonymkode: f371e...0bb

• Liker 1
Skrevet

Var rundt uke 7, måtte komme tilbake en uke senere fordi vi kun klarte å se hjerteslag et lite øyeblikk så hun ville være helt sikker. Vi var tre stk som nistirret på skjermen, og var egentlig enige om at det vi så måtte jo være hjertet 😅

Anonymkode: 2100a...929

Skrevet

Så hjerte uke 5+6 begge ganger. Dette var hos en erfaren gynekolog med svært avansert og ny ultralydmaskin. Bildekvaliteten har mye å si så tidlig. 

Anonymkode: 551e6...bee

Skrevet

7+0, så hjertet banke :) 

Anonymkode: b4a87...8da

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hjerte uke 5+6 begge ganger. Dette var hos en erfaren gynekolog med svært avansert og ny ultralydmaskin. Bildekvaliteten har mye å si så tidlig. 

Anonymkode: 551e6...bee

Samme her 😊

Gjest Hipparchia
Skrevet

Ble anbefalt å komme etter 7+0. Tror vi var der 7+2. Vi så hjertet. Anbefaler sterkr å dra på tidlig ultralyd både i uke 7 og 12.

Skrevet

6+2 så vi et bankende hjerte ❤️ Jordmor sa det hadde startet å banke for et par dager siden, så det var flaks 😅

Er 26+4 nå

Anonymkode: 0ac97...56b

Skrevet

5+6 her.

Anonymkode: 82884...510

Skrevet

Var der 6+5, så ikke noen ting.

Hun er likevel ett år nå.

Anonymkode: 7dd8f...298

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

6+2 så vi et bankende hjerte ❤️ Jordmor sa det hadde startet å banke for et par dager siden, så det var flaks 😅

Er 26+4 nå

Anonymkode: 0ac97...56b

De sa det samme til meg på 7+0 (basert på størrelsen på embryo og plommesekk, de mente jeg var 6+2 faktisk 😄)

Anonymkode: b4a87...8da

Skrevet

7+2 med første og 7+3 med andre,  så bankende hjerte da begge gangene. De anbefalte ikke å komme før tidligst i uke 7 for å unngå å komme for tidlig og risikere å bli redd fordi før det er det så tidlig at man risikerer å ikke finne hjerteslag da. 

Anonymkode: 87ec9...d76

Skrevet

Var i uke 6 eller 7 med alle uten om førstemann, han så jeg først i uke 12. 

Utvendig ul, overvektig, så hjertet på alle, 4 graviditeter. 

Anonymkode: bed09...fcd

Skrevet

7+0, både hørte og så hjertet 😊 men lignet selvfølgelig ikke annet enn en klump så tidlig

Anonymkode: 06f7e...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...