Betasuppe Skrevet 3. februar 2022 #21 Skrevet 3. februar 2022 (endret) 15 minutter siden, Anje said: Du bør nok være mer bekymret for at hun tenderer retning konspirasjonsteorier enn at hun skulle dø av korona. Har dere andre i familien for vane å tro på tull? Altså: hun har jo lært sin manglende kildekritikk fra noen - og den "noen" er ofte mamma eller pappa eller begge. Ta en liten titt på egen praksis og vær obs på i fremtiden å fremsnakke kunnskap og utdanning og nedsnakke synsing og overtro. Er bare å lese tallene selv. Hvor mange har dødd i hennes alder? Hvor mange har blitt innlagt uten komorbiditeter? Endret 3. februar 2022 av Betasuppe 4
Enda en tulling Skrevet 3. februar 2022 #22 Skrevet 3. februar 2022 Til dere i tråden her (og ellers) som er så bekymret for konspirasjonsteorier: Her fra et intervju med Camilla Stoltenberg: Sitat Jeg har ingen tro på at å skjule noe, inkludert usikkerhet, gir færre konspirasjonsteorier. Og det er heller ingen sylskarp grense mellom konspirasjonsteoretikere og folk med fornuftige, kritiske innvendinger. Jeg vil være veldig forsiktig med å kalle noen en konspirasjonsteoretiker https://khrono.no/jeg-vil-vaere-veldig-forsiktig-med-a-kalle-noen-en-konspirasjonsteoretiker/652870 1 3
Lomvi Skrevet 3. februar 2022 #23 Skrevet 3. februar 2022 Tråden er ryddet og stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg