AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Dersom jeg var skallet så hadde jeg vært mye tøffere, hadde blitt likt bedre av det motsatte kjønn og alt vært bedre. Dersom jeg barberer bort håret blir det bare falskt og dumt. Men dersom det skjer naturlig er det bare bra. Trist at jeg ikke er skallet Anonymkode: 25468...2b0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Hårfjerningsmiddel gjør susen. Anonymkode: 408ca...afb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Skulle ønske jeg hadde kledd det. Sluppet å kaste bort penger på dyr frisøsjampo. Kunne bare raket skallen, og håret hadde ikke kommer i veien under trening (veldig plagsomt). Men som kvinne, hadde jeg blitt veldig stygg da. Anonymkode: e0aef...d99
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 9.30): Dersom jeg var skallet så hadde jeg vært mye tøffere, hadde blitt likt bedre av det motsatte kjønn og alt vært bedre. Dersom jeg barberer bort håret blir det bare falskt og dumt. Men dersom det skjer naturlig er det bare bra. Trist at jeg ikke er skallet Anonymkode: 25468...2b0 Er jo bare å rake av seg håret det? «Falskt og dumt» er bare i ditt hode. Anonymkode: 69d82...daf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå