AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Del Skrevet 3. februar 2022 Alle har garantert opplevd angst, depresjon og panikk. Hvilke symptomer får du når du får angst, depresjon og panikk ? Jeg syns at det er vanskelig å skille disse i fra hverandre. Når jeg får disse så blir jeg urolig i kroppen,har dårlig dømmekraft og får mørke tanker. Anonymkode: 4b1dc...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Del Skrevet 3. februar 2022 Når jeg har angst, har jeg en uro inne i meg, og jeg har fysisk vondt i brystet, på en måte. Det er vanskelig å puste, og jeg er stressa. Når jeg har angstanfall, så hyperventilerer jeg, og skjelver, og gjerne gråter. Da har jeg full panikk, og vil bare rømme. Dette skjer heldigvis VELDIG sjelden nå. Tror det har skjedd 1 gang de siste 10 årene. Jeg hadde en periode der jeg hadde slike anfall opptil 10 ganger i døgnet, det var heftig. Jeg greier ikke skille deprimert fra angst og tror egentlig ikke jeg er særlig deprimert. Selvmordstankene mine er gjerne kommet i forbindelse med angst, at jeg ikke orker å stå i det lenger. Enda, 20 år siden sist selvmordsforsøk, så er de tankene automatiske. Det skremte meg veldig en stund, men nå bare registerer jeg den, tenker "jaja, men det er ikke aktuelt" og går videre. Jeg er 40 år nå, og har levd med dette i 30 år. Så det er blitt endel av hverdagen, og jeg kan teknikkene for å komme meg gjennom, og jeg lar aldri angsten stoppe meg fra å gjøre noe. Men blir veldig sliten, så trenger mye hvile mellom. Anonymkode: bee97...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå