Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte akkurat det samme.. Den perfekte mann.. :sjarmor:

Skrevet

Melder meg inn, jeg også...

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes Kåre er en going, men kanskje bittelitt i overkant perfekt.

Skrevet
Synes Kåre er en going, men kanskje bittelitt i overkant perfekt.

Tror han bare er sånn jeg! Han er flott - og har ei flott sangstemme også.

Fikk faktisk lyst til å bestille billetter til det showet han og frk Hansen skal ha over jul. Sånn nostalgi med gamle sanger og slikt............... Liker slike show jeg!

Skrevet

Henger meg på denne! Han er ganske så flott.. (er bare min egen mann som er flottere i mine øyne.... :hjerter: )

Skrevet

Jeg melder meg ikke i konk om denne mannen. Må motvillig innrømme at han er flink på scenen (har sett han i noen stykker på torshovteateret), men synes ellers mannen er glatt og pompøs- Akkurat som kompisen Ari Behn. Ikke en mann for meg altså :forvirret::roll:

Skrevet

Syns hele fyren virker litt kjedelig jeg.....

Skrevet
Henger meg på denne! Han er ganske så flott.. (er bare min egen mann som er flottere i mine øyne.... :hjerter: )

Selvfølgelig er ingen bedre enn din mann! :)

Skrevet

Synes han ser rar ut, jeg. Når han smiler blir hele ansiktet hans bare en masse streker.

Skrevet

han er kjekk han. bedre enn kompisen ari behn.

Skrevet
Jeg melder meg ikke i konk om denne mannen. Må motvillig innrømme at han er flink på scenen (har sett han i noen stykker på torshovteateret), men synes ellers mannen er glatt og pompøs- Akkurat som kompisen Ari Behn. Ikke en mann for meg altså :forvirret:  :roll:

Helt enig med deg - ikke min type i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...