Gjest strømpefetish Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Er det så unormalt av meg at jeg tenner på strømper/strømpebukser?? Jeg elsker å se føttene/tærene bakom strømper,likeledes en deilig "rompe"inntyllet i en brun tynn strømpebukse uten bred midtkile. Svar meg da jenter/damer,strømper fremhever bena deres,eller går dere i dem bare til pynt? Syntes dere det er sexy med noe tynt stoff på bena,eller??? Jeg bare spør,men ønsker også et ærlig svar. Strømpehilsen fra Ron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg føler meg ivertfall sexy i strømper, og har ingen ting i mot å sex med dem på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 13. oktober 2002 #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg føler jeg bør si noe her... For en tid tilbake var det en tråd på akkurat dette -hm... det kan faktisk være så mye som et år siden. Jeg tror det var meg som startet den, så du kan evt. søke på mine innlegg. Jeg tror tråden het noe med "spørsmål til gutta her inne". Det er mulig du må søke i det gamle forumet -dersom det fremdeles går an. Det var egentlig en ganske morsom tråd, så det hadde vært gøy å lese den igjen. Jeg kan jo forsøke å søke den frem selv også, men ikke akkurat nå -for nå må jeg sove. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det gamle forumet http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/.../UltraBoard.cgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei igjen! Jeg fant tråden fra det gamle forumet (takk for linken, Hege!) http://www.kvinneguiden.no/cgi/UltraBoard/...Page=0&Session= Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det er artig å høre hva jenter mener om dette. Selv har jeg alltid syntes at strømpebukser har vært opphissende. På åttitallet hadde ofte de jentene jeg kjente strømpebukser på seg, men nå til dags virker det som om det er uvanlig å bruke strømpebukser daglig. Alle de jeg var sammen med før brukte tynne strømpebukser under buksene om høsten og vinteren. Har jeg rett bruker dere ikke strømpebukser lenger, og i såfall hvorfor ikke? mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har jeg rett bruker dere ikke strømpebukser lenger, og i såfall hvorfor ikke? mvh Tore Fordi jeg ikke liker å gå med strømpebukse vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. oktober 2002 #8 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg bruker disse omtalte strømpebuksene..........brune eller sorte (ettersom hva jeg har på) Jeg synes det er behagelig - uavhengig om det er sexy eller ikke! Men - vil du ha meg med de på - ja, så får du det! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja jeg vil ha dere med strømpebukse på! Er det noen som har hatt sex med strømpebukse på seg her? Jeg vil gjerne høre om deres erfaringer, om dere synes at det er noe problem å bruke strømpebukser under sex. MVH Tore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det er vel ikke noe problem å ha sex med strømpebukse på så lenge det er en strømpebukse med French opening... Litt vanskeligere hvis det er den vanlige fra LaMote, vil jeg tro.. Om du ikke klipper den opp først, da... hehe... Selv foretrekker jeg strømper og strømpebånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Samboeren min ( nå ex) var veldig opptatt av dette med å ha på meg strømpebukse under sexen. Dette rakk man aldri å prøve av en eller annen grunn, men jeg hadde på stay-ups. Det likte han :D Jaja, whatever turned him on. Jeg var med på det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #12 Del Skrevet 15. oktober 2002 Den eneste gode strømpebukse, er en opprevet strømpebukse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2002 #13 Del Skrevet 16. oktober 2002 Mannen min tilhører også de som er svært opptatt av strømpebukser. Siden jeg møtte han har han alltid likt at jeg har brukt strømpebukser. Da jeg har en jobb hvor det kreves at man bruker uniform, så bruker jeg strømpebukse praktisk talt hver dag. Dette synes han er helt topp og benytter en hver anledning til å "beføle" bena mine. For meg er det hyggelig å bli vist oppmerksomhet så ofte så jeg synes det er flott. Dette gjør at jeg også har på meg strømpebukse når vi har sex, det er jo ikke noen plage. Flere burde prøve dette, da jeg tror mange menn liker dette. Klem fra Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå