Gå til innhold

2åring våkner alltid med gråt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Hver morgen vekker 2åringen oss med å hyle og gråte. Syntes det er litt trist. Han sover godt hele natta og til 7 hver morgen. En sjelden gang våkner han og kommer med god-lyder, prater eller synger for seg selv og det er jo mye hyggeligere. 

Anonymkode: c89a8...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jenta mi også... Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger hun har våknet med godlyder og ikke gråt.

Har egentlig ikke reflektert noe over det, men tenkt det er vanlig..?

Skrevet
BethD skrev (12 minutter siden):

Sånn er jenta mi også... Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger hun har våknet med godlyder og ikke gråt.

Har egentlig ikke reflektert noe over det, men tenkt det er vanlig..?

Tenkte ikke no over det selv før jeg var ute og reiste med han og vi sov i samme seng og han vekket med med å stryke på hodet mitt og si "hei mamma!", syntes det var så hyggelig med null gråt på morgenen 

Anonymkode: c89a8...0a8

Skrevet

Jeg vet ikke om det er vanlig, men det gjør vår treåring også.

Anonymkode: 8919c...7d1

Skrevet

De gråter jo for å varsle om at nå er de våkne og lei av å vente på å bli tatt opp. Vi vet jo ikke hvor lenge barnet har vært våkent uten å si noe og ventet på mamma eller pappa, og til slutt begynner barnet å gråte, og DA får de respons. Så da er det klart at de gjentar dette. Gråt får foreldrene til å reagere. Små barn kan ofte ikke snakke så da gråter de i stedet.

Helt normalt at unger griner litt for å bli tatt opp om morgenen, men de gir seg jo straks de har blitt tatt opp. Eller gjør ikke ditt barn det? 

Anonymkode: f943f...a2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...