AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1 Skrevet 3. februar 2022 Jeg har nettopp klippa håret og frisøren klippa 5-7 cm. Jeg har fortsatt flisete hår. Er det vanlig når jeg nettopp har klippa håret såpass mye? Må jeg klippe av meg alt håret for å ikke få flisete og slitte tupper? Anonymkode: 8258b...333
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #2 Skrevet 3. februar 2022 Hvor langt hår hadde du før du klipte deg? Anonymkode: 18948...11b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #3 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor langt hår hadde du før du klipte deg? Anonymkode: 18948...11b Til skuldrene. Anonymkode: 8258b...333
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Sorry men jeg er så sykt lei av «er det vanlig»-spørsmål. Det er jo fullstendig irrelevant hva som er vanlig, det eneste som betyr noe er at ditt hår åpenbart trengte å klippes mer eller bedre. Hadde du oppklippet frisyre som ble klippet rett av nederst vil det være mange slitte tupper igjen. Anonymkode: 437ce...212 2
Lovis Fenja Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Sånn har plutselig jeg også fått det med alderen. Jeg klippet ganske mye i fjor uten at det hjalp, og nå er det nesten ett år siden og det har ikke blitt verre selv om jeg ikke har klippet det siden. Håret mitt har bare endret seg, før så det alltid sunt og blankt ut. Men har også fått mer volum, så aldri så galt. Det fine er at jeg har innsett at det ikke trenger å være kortere, for det hjelper ikke. Bruker kurer og passer på det og mer får jeg ikke gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå