soso22 Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Hei! Jeg er en 10. Klassing som snart skal søke vgs. Jeg er i stor tvil om hvilken skole i Stavanger jeg burde søke. Jeg skal gå studiespess. Jeg ser etter et miljø der skole er viktig for både lærere og elever, men også et miljø som kan ha det gøy sosialt også. Jeg har hørt mye delte meninger om Kongsgård og St.olav og det er egentlig de to skolene jeg står mellom.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Hei! Tipper du vil være fornøyd med både Kongsgård og St. Olav. Kongsgård har generelt, og hvertfall i år, ganske stor andel jenter per klasse. Andre skoler er mer balansert når det kommer til kjønn. St. Svithun og Hetland kan også være gode alternativ. Anonymkode: 74c55...fa8
soso22 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kongsgård. Anonymkode: 20c9c...ce3 Hvorfor det?
soso22 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2022 28 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Tipper du vil være fornøyd med både Kongsgård og St. Olav. Kongsgård har generelt, og hvertfall i år, ganske stor andel jenter per klasse. Andre skoler er mer balansert når det kommer til kjønn. St. Svithun og Hetland kan også være gode alternativ. Anonymkode: 74c55...fa8 Tusen takk for svar! Det med mer jenter hadde jeg ikke hørt om, så takk for infoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå