Gå til innhold

Ødelagt svigermors gjenstand. Svigerdatter får skylda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt spesiell situasjon. Min kjæreste har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Moren hans har vært så snill at han kunne få låne en eldre tre seng. Vi gjør som alle kjærester. Har sex. Denne senga har dermed blitt ødelagt, plankene under knakk og ga etter. 

Jeg og hans mor har nok et litt anstrengt forhold. Føler hun bare tollere meg fordi jeg er sammen ned sønnen hennes. Nå er jeg livredd at det er jeg som får skylda for at senga er ødelagt. Kjæresten er jo også en tufs nok til å ikke greie å takle henne og lar seg rive med. Han vil bare fortelle sannheten. Jeg syns det er flaut hvis de får vite det. Så har bedt han ikke gjøre det. Sier han ikke skal, men klarer ikke helt å stole på det. 

Dermed får nok jeg skylda. Noen som har tips til hva jeg burde gjøre. 

Og ikke kom her med den at jeg må forlate osv. 

Anonymkode: 1ae9a...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke mulig å prøve å reparere senga før dere eventuelt sier noe?

• Liker 25
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Er det ikke mulig å prøve å reparere senga før dere eventuelt sier noe?

Helt ødelagt, den er kastet 

Skrevet

Kan ikke din kjæreste si at sengen knakk da han la seg oppi den da?

Eller at han la seg litt hardt ned i sengen så den knakk?

Skrevet

Kan dere ikke bare si at sengen ble ødelagt fordi den var gammel? 

Man trenger jo ikke utdype alt. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
loveli skrev (Akkurat nå):

Kan ikke din kjæreste si at sengen knakk da han la seg oppi den da?

Eller at han la seg litt hardt ned i sengen så den knakk?

Er det jeg også sa. Men han mener morra bare vil spørre og grave. Og mener det beste er å si sannheten. Hu er spesiell 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt ødelagt, den er kastet 

I og med at det er en gammel seng tror jeg bare jeg ville sagt at den ikke tålte belastningen av to personer i den. Dere trenger ikke å si at den knakk fordi dere hadde sex.

• Liker 13
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

I og med at det er en gammel seng tror jeg bare jeg ville sagt at den ikke tålte belastningen av to personer i den. Dere trenger ikke å si at den knakk fordi dere hadde sex.

Helt enig. Skjønner bare ikke hvorfor han må si det... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Man må ikke utdype alt, og kjæresten din trenger tydelig å øve seg på dette. Samt øve seg på å ikke gi etter for mamma, han må stå opp for seg selv og sette sunne grenser. Han er vel en voksen mann, og ikke et lite barn lengre? Bare utrolig flaut og turn-off med slike mannfolk. 

Hadde samboeren min repeterende kastet meg under bussen, fordi svigermor er "spesiell" og graver i privatliv. Nei, da hadde han virkelig fått høre det. Ingen oppfører seg sånn, så sant dem ikke er "mammas lille gutt" for alltid da. ;)

Endret av Rosatoast
  • Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det jeg også sa. Men han mener morra bare vil spørre og grave. Og mener det beste er å si sannheten. Hu er spesiell 

Da ville jeg bare sagt det rett ut, " sønnen din tok meg hardt bakfra, det gynget fælt før vi byttet posisjon til at jeg var unders. Da han peiset på for å fylle meg så knakk sengen sammen" Så får du se ansiktet hennes etterpå, kanskje hun slutter å grave

• Liker 28
Skrevet

Stemmer i med de andre. Evt vær til stede og legg til "Ja, han er litt røff noen ganger."

....så lærer kanskje han å holde kjeft og hun å ikke grave. 

Anonymkode: ddf66...b32

• Liker 9
Skrevet

Sengen han har lånt ble ødelagt. Da kjøper han seg en ny seng. Det er sånt voksne folk gjør. Han spør moren om hun vil ha penger for sengen som ble ødelagt. Hvis hun ønsker detaljer på hvordan sengen ble ødelagt, så kan han spørre om hun ikke er riktig vel bevart. Uansett så er det ikke ditt problem. Du var bare på besøk. Med mindre du sto og hoppet oppi sengen eller ødela den med vilje, så har du ingenting å forklare eller erstatte. Og hun har ikke klaget eller spurt enda.

Anonymkode: e187e...a23

• Liker 6
Skrevet

Kjøp ei seng på finn.no.

Anonymkode: a8f24...152

Skrevet

For en drittunge kjæresten din er.

• Liker 5
Skrevet

Som flere sier: Han slang seg nedpå og senga ga etter. Sånt skjer faktisk. Innimellom trenger man faktisk ikke å fortelle hele sannheten....

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Litt spesiell situasjon. Min kjæreste har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Moren hans har vært så snill at han kunne få låne en eldre tre seng. Vi gjør som alle kjærester. Har sex. Denne senga har dermed blitt ødelagt, plankene under knakk og ga etter. 

Jeg og hans mor har nok et litt anstrengt forhold. Føler hun bare tollere meg fordi jeg er sammen ned sønnen hennes. Nå er jeg livredd at det er jeg som får skylda for at senga er ødelagt. Kjæresten er jo også en tufs nok til å ikke greie å takle henne og lar seg rive med. Han vil bare fortelle sannheten. Jeg syns det er flaut hvis de får vite det. Så har bedt han ikke gjøre det. Sier han ikke skal, men klarer ikke helt å stole på det. 

bytt planker

Anonymkode: f332d...ac3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Føler hun bare tollere meg fordi jeg er sammen ned sønnen hennes. Nå er jeg livredd at det er jeg som får skylda for at senga er ødelagt. Kjæresten er jo også en tufs nok til å ikke greie å takle henne og lar seg rive med. Han vil bare fortelle sannheten

Er dette mannen du vil bli gammel med da? Og få barn med? Han respekterer jo ikke dine følelser. Du kaller han tufs. Han ler og dummer deg ut fordi det er morsomt at moren hans blir sur. Det er ikke veldig lovende dette. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kjøp nye planker på jysk eller bohus så trenger dere ikke å si noe. 

Anonymkode: b9f61...eb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Litt spesiell situasjon. Min kjæreste har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Moren hans har vært så snill at han kunne få låne en eldre tre seng. Vi gjør som alle kjærester. Har sex. Denne senga har dermed blitt ødelagt, plankene under knakk og ga etter

"Plankene under" høres ut som det vi kaller sengebunn. En kaster da ikke senga fordi sengebunnen knekker (noe de gjør i blant), da kjøper man ny sengebunn

Dette er jo omtrent som å kaste spisebordet fordi det har blitt hull i duken.  🙄 

Anonymkode: e9a85...f8f

• Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis han må si noe, så får han si det slik at det rammer ham og ikke deg.

"Jeg pumper så hardt når jeg blir ivrig under sex, så den gamle senga gikk i stykker. Beklager mutter'n"

Anonymkode: 55898...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...