AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Det er nesten ikke et sted på KG lenger som ikke invaderes av troll, folk som kommer med direkte ufine kommentarer som bevisst forsøker å såre trådstarter. Jeg har sett mye usmakelig oppførsel her, noen brukere her er rett og slett ubehagelige. Men uansett! Jeg ønsker vite hvor de hyggelige og snille menneskene på kg er? Hvilket underforum? Barn og familie er helt håpløst, mat og drikke er ganske trygt. Flere? Anonymkode: cf06c...672 1
Silva Pluvialis Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 https://forum.kvinneguiden.no/forum/18-sosial-prat-og-humor/ Sosial prat og humor 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Vi er her. Det blir litt mye dritt i enkelte tråder, har funnet ut at det beste er å bare rapportere dem og ikke svare. Svarer en så blir det bare en diskusjon på hvem som er ufyselig og ikke. Med andre ord temmelig dødfødt. Anonymkode: 78047...ae1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 de henger i alle de forskjellige telle-trådene... Telle-tråder og ord-leker! Anonymkode: 5f539...e7d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 De snille menneskene er de som ser at andre er mennesker selv om de er rasende. Anonymkode: bfd48...835 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Takk for tips! Begynner å bli et utrivelig sted, KG , synes også det er trist at en del av de gamle traverne er borte. Som f.eks en bruker her inne som var kjempehyggelig og hadde utrolig god klesstil. Husker selvfølgelig ikke hva hun het… Anonymkode: cf06c...672
Gjest supernova_87 Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Jeg synes også at forumet har endret seg. En ting er at det er mye kvalm, men det er også svært lite fruktbare og interessante diskusjoner.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 forumet er akkurat som det alltid har vært. det går i sirkler. troll, attentionwhores, dramalama og slibrige menn, og oss tullinger som stadig returnerer. vi kommer til en topp nå før sommeren som spiller ut i mer drama og så quitter folk i hopetall mens klikk.no generer masse mer klikk. dette er kulere enn hotell caesar og paradise, og burde fått sendetid på TLC. men nå er jeg spydig og dum, og harselerer på tross av det faktum at det finnes anstendige mennesker her ennå som bidrar med å gi folk gode råd tross alt, oppi alt tøyset. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Det er for mye menn her nå. Anonymkode: ebdaa...9be
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 6 minutter siden, Rainstorm said: Jeg synes også at forumet har endret seg. En ting er at det er mye kvalm, men det er også svært lite fruktbare og interessante diskusjoner. Handler kanskje også om at du har vært på KG såpass lenge at du føler du har sett alt før? Tror det er naturlig å gå lei forumet som KG. Anonymkode: a656c...515
TheHairyToothfairy Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er for mye menn her nå. Anonymkode: ebdaa...9be Tøys, det var flere før. At du koker ned problematikk til en enkel og billig forklaring er strengt tatt kun en indikator på at du selv er med på å utgjøre en bit av problemet. 1
Gjest supernova_87 Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Handler kanskje også om at du har vært på KG såpass lenge at du føler du har sett alt før? Tror det er naturlig å gå lei forumet som KG. Anonymkode: a656c...515 Jeg har hatt pauser fra forumet. Og bruker jo helt klart forumet på en annen måte. Jeg tror for øvrig ikke man kan "ha sett alt før". Så jeg opplever ikke at det er det som er problemet. Det er bare mindre diskusjon. Mindre meningsutveksling og å lære av hverandre.
Ost Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er for mye menn her nå. Anonymkode: ebdaa...9be Oi, den der traff meg hardt 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå