AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #41 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/3/2022 den 14.52): Jeg / foreldrene mine etter mas fra meg -fikk søsteren min til å skrive under på at jeg skulle få kjøpe den billig. Hun var i en vanskelig situasjon med alvorlig sykt barn og dermed enkel å manipulere. Jeg er vant til å få det som jeg vil derfor er det et klasseskille mellom oss. Fordi jeg fortjener det. Forstår ikke hvorfor hun er sur hun må da forstå at foreldrene mine er litt mer glad i meg enn i henne. Anonymkode: 88df2...473 😡 Anonymkode: 17196...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjueto Skrevet 13. februar 2022 #42 Del Skrevet 13. februar 2022 Knirke skrev (2 timer siden): Jeg har fått hytta som forskudd på arv, og min bror har fått en pengesum tilsvarende hyttas verdi. Jeg har forøvrig brukt omtrent samme pengesum på vedlikehold siden jeg overtok.. Min mor har sittet på hytta i uskiftet bo i flere år og ikke løftet en finger for å ta vare på den. Hvis du har fått hytta som forskudd på arv, så kan ikke din mor sitte på hytta i uskiftet bo. Dere kan ikke eie den alene begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #43 Del Skrevet 13. februar 2022 Mine foreldre har løst det helt enkelt. Jeg arver alt, min bror får ingen ting. Han har også sagt fra seg "pliktbeløpet", så jeg arver absolutt alt. MEN, det er fordi jeg er ufør, på minstesats... Han tjener drøyt 2 mill i året, og har opparbeidet en relativt grei formue. Det er han som vil at det skal være slik, så mine barn skal få mulighet til å komme seg på boligmarked osv. Hans barn har arvet hver sin leilighet i Oslo (fra morens side, uten lån) og er helt enige i arveoppgjøret. Jeg har verdens beste bror ❤️ Anonymkode: 62ccd...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #44 Del Skrevet 13. februar 2022 Tjueto skrev (1 time siden): Hvis du har fått hytta som forskudd på arv, så kan ikke din mor sitte på hytta i uskiftet bo. Dere kan ikke eie den alene begge to. Kan vel være at mor HAR eid den, nå er det Knirke som eier den… Anonymkode: 1d687...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 14. februar 2022 #45 Del Skrevet 14. februar 2022 17 hours ago, Tjueto said: Hvis du har fått hytta som forskudd på arv, så kan ikke din mor sitte på hytta i uskiftet bo. Dere kan ikke eie den alene begge to. Det var henne jeg arvet den av. Min far som eide den før etterlot seg (dessverre) ikke testamente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå