AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Er det noen som har erfaring med å jobb som renholder i barnehage? Var det hektisk, hvordan var arbeidstiden og arbeidsoppgavene og trivdes du? Jeg har litt lyst å søke på en fast stilling i 66 %, hvor arbeidssted vil være barnehagen som mine barn går i, med arbeidstid som er dagtid, men har ingen erfaring som renholder. Anonymkode: 495f3...7c7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Tror det kreves fagbrev som renholder, men vet ikke sikkert. Skal du kontakte barnehagen og forhøre deg? Anonymkode: 17a2e...260 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Tror det kreves fagbrev som renholder, men vet ikke sikkert. Skal du kontakte barnehagen og forhøre deg? Anonymkode: 17a2e...260 Det står i stillingsannonsen at det er ønskelig med søkere som har fagbrev, men at relevant erfaring kan kompensere. Og erfaring med renhold har jeg, både fra tidligere arbeidsplasser samt min nåværende. Men skulle gjerne likt å høre erfaringer fra andre som har jobbet spesifikt som renholder i barnehage. Anonymkode: 495f3...7c7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 I alle barnehager jeg har jobbet i så kommer noen fra baltikum og vasker etter bhg har stengt. Altså de jobber fra 17.00 --> Hvilke barnehager har renhold på dagtid da? Anonymkode: 8e983...7ae
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Det er mye sand i gangene og slik og av og til kan det være piss og gris rundt doene hvis barnehagedamene ikke gidder tørke opp hvis det er sent på dagen og sånn. Men det er stort sett greit. noen ansatte er flinkere enn andre til å rydde enn andre når dagen er over og i perioder er det mye glitter og maling som er vanskelig å få opp uten å bruke maskin. Foretrekker å vaske i barnehage fremfor å være stuepike. Det er forskjell på å vaske etter unger og etter fulle voksne. Anonymkode: 56877...410 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 har jobbet i forskjellige barnehager. den ene barnehagen krevde at personalet begynte kl 5 på morgenen slik at det var rent til de kom ! første uka fikk jeg kjeft fordi det ikke gikk fort nok. veldig fullt med møbler overalt, da det var alt for mange barn. tepper i gangene det tok nærmest 45 minutter å støvsuge på det verste. hatet det. jobber nå i en liten barnehage og vasker kveld. Noen av de som jobber der er sløve på å rydde opp etter barna. Mye arbeid for luselønn. anbefales ikke. Anonymkode: 895ce...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå