AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg bor i trondheim og skal flytte til oslo ifm jobben snart, men jeg har en fastlege i trd som jeg er utrolig fornøyd med og ønsker å beholde, han støtter meg med alle problemer. Han tilbyr videokonsultasjoner, og det har jeg ofte benyttet meg av når jeg har vært borte fra trd. Jeg må samtidig også ha en fastlege som jeg kan møte fysisk hos av opplagte årsaker. Finnes det en ordning som gjør at man kan ha to fastleger? eller må jeg da dra til privatlege i oslo for å kunne beholde min fastlege i trondheim? Anonymkode: bbab5...5d0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Nei det er ikke mulig. Er nok mangel på fastleger allerede om ikke en skal oppta to plasser. Anonymkode: 09057...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Da må du gå privat. Anonymkode: 5cae7...608
Grüner Skrevet 3. februar 2022 #4 Skrevet 3. februar 2022 Nei. Du kan ha bare én fastlege, og det er mest praktisk å ha denne i kommunen hvor du bor, både mht akutt sykdom og sykemeldinger.
Grüner Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må du gå privat. Anonymkode: 5cae7...608 Eller sitte 3t i kø på Oslo legevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå