Gå til innhold

Noen som driver med klatring inne her? Jeg har lyst til å prøve det ut, men er redd jeg er håpløs😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det buldring som er første trinn? En kompis foreslo at jeg kunne bli med en gang, men jeg vet ikke helt hvordan dette funker. Han skulle vise meg det. 

Men jeg er litt overvektig. Er det en stor ulempe? 

Anonymkode: 2a673...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tjukk og håpløs, men elsker det! Prøv buldring, det finnes mange løyper, også for oss som ikke er antiloper og fjellgeiter.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Jeg er tjukk og håpløs, men elsker det! Prøv buldring, det finnes mange løyper, også for oss som ikke er antiloper og fjellgeiter.

Takk for svar. 

Skrevet

Du må bare prøve det. 😄 Men gi det litt tid. Den første gangen er håpløs og man tåler ingenting. Går det for lang tid mellom øktene er det som å starte pånytt. Så ville forsøkt å gå 1 gang i uken. Alt over er bonus 😊😊

• Liker 1
Skrevet
Sensi skrev (1 time siden):

Du må bare prøve det. 😄 Men gi det litt tid. Den første gangen er håpløs og man tåler ingenting. Går det for lang tid mellom øktene er det som å starte pånytt. Så ville forsøkt å gå 1 gang i uken. Alt over er bonus 😊😊

Ja jeg tenkte å teste det ut. Det er fint å prøve nye ting. Jeg gjør litt for mye av det samme.

Skrevet

Jeg elsker klatring/buldring!! 😍🥰😍🥰😍 Mange synes det er lettere å starte med klatring, og heller begynne med buldring etter en stund, men du kan jo være blant unntakene. Jeg klatra først, men er nå helfrelst på buldring. Det er det gøyeste som fins!

Hilsen dame som er helt middels i høyde og vekt.

Anonymkode: 4eaa5...a22

Skrevet

Du kan begynne både med buldring og med de andre veggene. Hva man liker best er en smakssak. Jeg har så veike armer at jeg gidder ikke å buldre. Det er kortere, men tyngre.

Skrevet

Jeg prøvde første gang med buldring forrige uke. Er glad for at jeg gjorde det. Det er tjukkas på gulvet man kan falle på. Veggene på buldring er ikke høye som på klatring (med tau). 

Anonymkode: 02ee2...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...