AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har nettopp satt profilen min som åpen for tilbud eller noe i den duren. Det er visst bare synlig for rekrutterere. Har blitt kontaktet på e-post, men blir litt usikker på om det er vits i å svare på alt. Det er en som har sendt meg en henvendelse angående stilling helt på den andre sida av landet i forhold til hvor jeg bor, selv om jeg har definert hvilket område jeg søker i. Det er jo helt uaktuelt, og jeg tenker kanskje at slike mailer går ut til en haug av mennesker? Forventer de svar om det ikke er aktuelt? Anonymkode: 863f0...f67
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Nei, jeg svarer ikke. Får veldig mange, jobber i IT, det er litt galskap i rekrutteringen i bransjen. Anonymkode: bd786...b19
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Nei, jobber også i IT og får 1-3 mailer dagen. Selv om jeg ikke har satt profilen som åpen for tilbud. Anonymkode: f1515...921
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 TS her. Jeg jobber også innen IT, men ikke teknisk, så jeg er nok ikke like attraktiv som dere 😂 Anonymkode: 863f0...f67
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Tror mye er massesendinger, så jeg svarer sjeldent. Aldri på slike som er på andre siden av landet og så videre. Anonymkode: d64ff...f1b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Aldri mottatt en henvendelse på Linkedin. Anonymkode: bfb69...61d
dyptvann Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Jeg svarer alltid alle. Noen med en telefonsamtale, andre med et høflig nei takk. Sist gang jeg ble kontaktet, så hadde jeg søkt på stilling a i et firma og ble kontaktet for stilling b etter kort tid. Rekruttereren ble litt flau da hun ikke hadde fanget opp at jeg hadde søkt 🙈.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå