Gå til innhold

Å ha sex når man er syk...

Anbefalte innlegg

Gjest gørrforkjølet
Skrevet

Jeg er forkjølet!! :overrasket:

Og kåt.

Jeg skal treffe kjæresten i kveld, han reiser bort i morgen og kommer ikke tilbake på lenge... Har lyst til å gripe sjansen. Men så tenker jeg:

-Er jeg ikke smittsom da? Ville følt meg kjempeteit om kjæresten min blir like syk som meg.. Er jo veldig upassende med syke millitærmenn! :ler:

Hva sier dere? Har dere sex i smittsom tilstand???!

Skrevet

Ja, men unngår å kysse dersom snørret renner... :ler:

Skrevet

Altså, sex er vel ikke det første jeg tenker på når jeg er sjuk, men når situasjonen er som du sier, så tror jeg nok jeg hadde dritt i hele forkjølelsen!

Syns han det er ekkelt, så kan han jo bare la vær å kline med deg da, men kan vel kanskje tenke meg at han driter i det han også ;)

Håper det blir/blei en strålende kveld :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Dersom forkjølelsen har slått ut er du neppe smittsom lenger. De fleste sykdommer smitter før man selv merker at man er syk. Jeg føler meg som regel ikke i form til å ha sex når jeg er syk, men dersom jeg hadde hatt motivasjonen i orden ville jeg selvsagt gjort det.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jerg orker sjelden sex når jeg er syk, men orker jeg så orker jeg. ;)

Skrevet

Ja, hender jeg har sex når jeg er syk. (Litt avhengig av hvor syk selvfølgelig)..

Skrevet

Sikkert greit for deg sett fra din side - for deg -

Men hva med din stakkars partner, vil du utsette ham for det triste synet av en syk jente? :roll:

Jeg ville ikke ha tent på partneren hvis den var syk....sorry men sånn er det bare. Da ville jeg ha holdt meg unna, eller sblir det bare medlidenhets-sex.

Skrevet

Ja, jeg kan godt ha sex når jeg er syk. Men har jeg lyst på sex så er jeg jo ikke så veldig syk heller da.

Skrevet

Enig med Arkana her. En ting er om jeg er litt forkjølet, men er jeg helt slått ut av sykdom er sex det aller, aller siste jeg tenker på.

Skrevet

Jeg kan uansett! Jeg bare ber om pauser der jeg kan hoste opp slimet, er jeg ekstra heldig får jeg lov å hoste det på han :----)

Eller ikke, men poenget er jeg har sex når jeg vil, litt slim og snørr skader vel ingen!

Gjest ikke fullt så gørrforkjølet leng
Skrevet

Vi har hatt oss :humpe:

Vi ga f-en i forkjølelsen og lot det stå til! Hadde angret meg grønn hvis jeg hadde latt den dumme halsen hindre meg. Savner gutten min allerede :overrasket: :grine2:

Hehe, nøs ikke på han en gang!!! My worst nightmare :ler: :ler:

Konklusjon: Sex er bra for de syke også ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Jepp! Sex er bra for syke..Dessuten.når man først ligger der i senga, delvis naken..så er det jo bare å humpe i vei;-)

Skrevet

Det er faktisk ganske digg å ha sex når dama har feber.... Blir ekstra godt å varmt.....

Skrevet

Litt snørr skader ingen ;) Hvis min kjære snyter seg på meg under sex er det marsj rett i dusjen med oss og der kan hun snørre så meget hun orker på meg ;):dusje:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...