Sansa20 Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 (endret) Hei . Jeg flyttet boliglånet mitt fra DnB til SpareBank 1 i januar , og samtidig ble Bsu kontoen min meldt flyttet via et slikt skjema . For noen dager siden så jeg Bsu kontoen min i DnB var blitt flyttet , men enda har det ikke kommet inn på SpareBank 1. Noen som vet hvor lang tid , det kan ta før pengene er på konto i nye banken ? Endret 2. februar 2022 av solietta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg har ventet i 8 dager, tar visst bare tid sier banken.. Anonymkode: d17e8...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har ventet i 8 dager, tar visst bare tid sier banken.. Anonymkode: d17e8...8d8 Okei , da har jeg noen dager enda da . Tusen takk for svar 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå