AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg jobber i en liten bedrift som akkurat har fått forespørsel om å ta inn en person som er i en avklaringprosess hos NAV. Vi er små og det er mye å gjøre så jeg har ikke all verdens med tid til å følge vedkommende opp. Er det noen her som har erfaring med å ta inn en person på avklaring? Hvor mye klarte vedkommende å jobbe? Anonymkode: 4caec...c76
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Tror nok spørsmålet havner litt i kategorien "hvor langt er et tau". Det kommer nok helt an på både arbeidet og hva som er grunnen til avklaringssituasjonen. Anonymkode: 9ac02...dd1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Jeg er i avklaring nå, jeg søker meg for tiden 100% jobber da jeg er velmedisinert og fullt fungerende, helsa var noe helt annet for 6mnd siden pga dårlig lege. Så støtter svaret over, en vet ikke. Anonymkode: b20ae...254
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Vanskelig å vite men jeg hadde ikke behov for oppfølging i de oppgavene jeg hadde når jeg var på avklaring i bedrift. Ofte avklares man innen yrker som kan være relevante i fht den utdannelsen eller arbeidserfaringen klienten har fra før. Hvis klienten viser seg å være lite selvgående i oppgavene dere har å gi så kan dere si opp avtalen. Anonymkode: d9bb6...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå