AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Det hender en sjelden gang jeg merker den smaken, aldri skjedd når jeg har lagd det selv. Det er en bismak, og det har skjedd i Norge men også andre steder. Litt småelekkel smak, litt «og»men har ikke blitt syk av å spise det. Har prøvd om mulig å fjerne bitene som smaker slik. Kan det være at kyllingen er i ferd med å bli dårlig eller er det noe annet? Anonymkode: 28df6...eca
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Det hender kylling smaker fisk, sikkert noe med foret. Anonymkode: 99435...23f 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Prater du om rene kyllingfileter? Det har jeg i så fall aldri opplevd, men når det er skinn på kyllingen så kan den iblant smake litt harskt. Anonymkode: 59604...6ef
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Prater du om rene kyllingfileter? Det har jeg i så fall aldri opplevd, men når det er skinn på kyllingen så kan den iblant smake litt harskt. Anonymkode: 59604...6ef Ja, eller biter. Har ikke vært skinn på de Anonymkode: 28df6...eca
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, eller biter. Har ikke vært skinn på de Anonymkode: 28df6...eca 😲 Går det kyllinger rundt uten hud?? Anonymkode: e2efb...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå