Gå til innhold

«Fargesplæsj» på hurtigtesten. Altså ikke hvit bakgrunn. Hvorfor skjer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nærkontakt, hele familien. Alle har tatt flere tester denne uken, samtidig.
Men hos ene blir det en lillafarge i bakgrunnen der strek nr 2 skal være, ca 1-2 cm. Hver gang! Altså ikke en strek, men en splæsj! 

Alle andre blir helt hvite, med kun 1 strek. 

kan det være en positiv test? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ATLAS6 skrev (10 minutter siden):

Er testen avlest etter anvist tid?

Ja, testen viser ingen strek innen rett tid, men lilla farge. Blir mer veldig tydelig farge over tiden. 

Skrevet
Jajajane skrev (46 minutter siden):

Ja, testen viser ingen strek innen rett tid, men lilla farge. Blir mer veldig tydelig farge over tiden. 

Det er noen av de typene som først hele feltet fylles med farge og så går det bort og etter ca 15 min er bakgrunnen blitt hvit med en strek. Ikke det du mener?

Skrevet
Jajajane skrev (2 timer siden):

Er nærkontakt, hele familien. Alle har tatt flere tester denne uken, samtidig.
Men hos ene blir det en lillafarge i bakgrunnen der strek nr 2 skal være, ca 1-2 cm. Hver gang! Altså ikke en strek, men en splæsj! 

Alle andre blir helt hvite, med kun 1 strek. 

kan det være en positiv test? 

Du er premenstruell. Aldri positivt med bare en strek,det bør da snart alle forstå!

Skrevet
rosemarin skrev (1 time siden):

Det er noen av de typene som først hele feltet fylles med farge og så går det bort og etter ca 15 min er bakgrunnen blitt hvit med en strek. Ikke det du mener?

Ja, skjønner, men her fylles hele feltet med hvit/grå farge. Så dukker den siste streken opp med farge under veis. Men på kun den ene personens tester blir det altså en strek og lillaklæsj (eneste forklaringen jeg kommer på). 

De andres forblir samme hvitfargen hele tiden, selv en time etter, og kun den ene streken (negativ). 

Det blir altså lillaklæsj der den streken for positiv test skulle vært, kun på samme persons tester. 

(Elendig forklart, i know)

Skrevet

Kan du legge ut bilde? 

Skrevet
Pølsevann skrev (3 minutter siden):

Kan du legge ut bilde? 

Ja, ikke dumt 😂 

den øverste er en vanlig, slik som alle får. De 2 nederste er denne ene personen sin som blir slik på alle tester. 

BC84FE09-FDF4-4F50-A37E-0C823A516FAC.jpeg

Skrevet

Vedkommende drypper ikke for mange dråper på? 🤔

Ville nok tatt en pcr uansett, om det skjer med samme person hver gang 😊

Skrevet
Moonies skrev (Akkurat nå):

Vedkommende drypper ikke for mange dråper på? 🤔

Ville nok tatt en pcr uansett, om det skjer med samme person hver gang 😊

Tenkte det samme, så fikk se når personen gjorde det, og det ble gjort riktig, med riktige antall dråper. Samme resultat på alle testene! 

Skrevet

Så rart, sånn har ingen av våre blitt. Tror pcr er lurt ja, kan jo være et tegn på at det er noe der siden det tross alt kommer farge. 

• Liker 1
Skrevet

Kan jo være en feil på testene dere har fått utlevert slikt at positive resultat gir en avfarging. Det er absolutt mulig at kun ev av dere er positibve akkurat nå. Jeg ville også tatt en PCR for å være på sikre siden. 

Skrevet

Mange av våre ble også slik. Jeg konkluderer med at de er negative så lenge vi ikke er syke 😊 Smitten skal jo ikke stoppes uansett.. 

Skrevet

Var å hentet en annen type test i dag og den var negativ, og uten farge. Så det var nok testene som det var noe feil med vil jeg tro! 

Skrevet

Mulig det er en svakhet med akkurat dette merket? Har nemlig opplevd det samme. Det skjedde ikke med test fra Boson 

Skrevet

Høres ut som det dryppes for mange dråper. Opplevd samme med lignende tester på jobb. 

• Opprett ny...