AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg jobber ganske hardt og tar litt overtid iblant, jeg har stålkontroll og pusher hver dag. I min jobb kan man jobbe selvstendig så ikke alltid mine kolleger ser det jeg gjør. Jeg er sååå redd for at de skal tro jeg gjør lite, at jeg ikke er flink nok, ikke god nok, ikke bra nok, at de egentlig vil bli kvitt meg. Jeg har god relasjon med alle og de fleste ser ut til å like meg men jeg har store vanskeligheter med å tenke positiv vedr hva andre tenker om meg. En kollega påpekte i går at jeg vil få rolige dager på jobben de neste ukene fordi min gruppe har gjort mye av jobben mens jeg var på ferie, så hun ba meg om å ta det med ro og ikke stresse slik jeg alltid har gjort, men igjen ble jeg skikkelig lei meg fordi hun tror nok det kun var gruppa mi som har jobbet nok og ikke jeg. Til og med når jeg var i permisjon og mine arbeidsoppgaver ble delegert til andre kjente jeg at jeg manglet noe når jeg var tilbake, at jeg ikke hadde nok. Jeg prøver hver dag å bevise at jeg jobber hardt, men ikke alltid alle ser det. Jeg kommer fra en familie der mor har gjort det dårlig på jobben og måtte slutte, far arbeidsledig og samme med søsken, bortsett fra en. Jeg er den eneste i familien som har høyere utdanning og en fast jobb over 10 år men likevel så er jeg så redd for å havne som min familie 😢 Anonymkode: cc3cc...d5e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Å, men kjære deg, dette sitter nok bare i hodet ditt ❤️ Høres som om du er samvittighetsfull og gjør en super jobb. Hva med å lufte disse tankene overfor en nær venninne, en kollega du har er personlig forhold til, eller sjefen din om dere har en god relasjon? Sikker på at hun/han kan trygge deg Anonymkode: f0ae5...4bb 4
Queen94 Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Jeg tror nok det bare sitter i hodet ditt! Du er mer enn bra nok❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå