AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Forholdet har vart i noen måneder. Ved en anledning sa han "jeg elsker deg". Først ignorerte jeg det, så sa jeg det en gang jeg var full. Så sa han det et par ganger til, før jeg fikk tenkt meg om og bestemte meg for at jeg også føler det slik. Så nå sier vi visst slik til hverandre. Han sier det HELE TIDEN. Hver dag. Jeg sier det bare av og til - når jeg virkelig kjenner det liksom. Så de siste dager synes jeg han er litt irriterrende. Jeg er opptatt og "alle" vil meg et eller annet. Masmasmas hele tiden. På dagene er jeg irritert og på kvelden er jeg utrolig trist fordi jeg ikke får tak i han. Får noen snap av en tidligere flørt - bare surr og sex - men nå svarer jeg altså. Skjer ikke noe, men merker at jeg er interessert. Nå har typen blitt for påtrengende og trygg, så nå er det bare spørsmål om når det går galt. Er så ilter at jeg nesten kunne slått ned noen. Just saying. Hva skal jeg gjøre. Anonymkode: ac35a...363
intexus40 Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Forholdet har vart i noen måneder. Ved en anledning sa han "jeg elsker deg". Først ignorerte jeg det, så sa jeg det en gang jeg var full. Så sa han det et par ganger til, før jeg fikk tenkt meg om og bestemte meg for at jeg også føler det slik. Så nå sier vi visst slik til hverandre. Han sier det HELE TIDEN. Hver dag. Jeg sier det bare av og til - når jeg virkelig kjenner det liksom. Så de siste dager synes jeg han er litt irriterrende. Jeg er opptatt og "alle" vil meg et eller annet. Masmasmas hele tiden. På dagene er jeg irritert og på kvelden er jeg utrolig trist fordi jeg ikke får tak i han. Får noen snap av en tidligere flørt - bare surr og sex - men nå svarer jeg altså. Skjer ikke noe, men merker at jeg er interessert. Nå har typen blitt for påtrengende og trygg, så nå er det bare spørsmål om når det går galt. Er så ilter at jeg nesten kunne slått ned noen. Just saying. Hva skal jeg gjøre. Anonymkode: ac35a...363 Her var det ikke sammenheng i noe som helst. Tatt for mye Møllers tran ? 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Ikke for å være slem - men dette var et uforståelig sammensurium. Det høres ikke ut som du har det helt bra med deg selv Anonymkode: d000c...e53 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Har dette vart lenge? Eller kan det være god gammeldags PMS? Kan du være lei av typen? Anonymkode: 4a627...be8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Har du pms? Jeg blir irritert på de fleste i den perioden 😂 Anonymkode: c97ec...c40
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Oppsøk hjelp. Anonymkode: a95c5...405
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Hva er det som er uklart? Kjæresten blir for familiær og det plager meg. Det gjør at jeg ser meg rundt igjen, selv om jeg egentlig vil ha han og føler meg trygg og elsket. Er det så rart at jeg liker andres oppmerksomhet? Er ikke utro, men liker å få signaler på at andre menn liker meg. Jaja. Svak personlighet eller noe slikt. Jeg har ikke pms nei. Merker kun at mensen kommer ved at jeg blør, intet annet. Det der med å være irritert går på at jeg synes for mange maser om ting på en gang nå. Sa noe helt forferdelig til barnet i stad: herregud. Skal jeg slå til læreren din eller? Nå igjen?! Hele klassen blir straffet for noe enkeltbarn gjør... Sånt gjør meg sint for tiden, men burde ikke ha sagt det slik til barnet. Hvis noen står i veien i trafikken eller på butikken og det virker helt ulogisk kan jeg bli rasende og skjelle på dem. Men jeg vet jeg ikke burde. Heavy pms i så fall. Anonymkode: ac35a...363
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Ok. Jeg leste dette om igjen. Ukritisk og dårlig formulert - jeg ser den. Ble forfattet i øyeblikk av svakhet. Tenkte høyt bare. Anonymkode: ac35a...363
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Høres ut som du driver å hekter den såkalte kjæresten din ved å være av og på / varm og kald. Ikke rart han må ha bekreftelser hele tiden slik du holder på. Anonymkode: 84636...435 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 Ehrm, du burde søke hjelp for sinneproblemene dine. Det der er ikke normalt, og du er ikke et godt forbilde for barnet ditt hvis du er aggressiv og går rundt og skjeller ut folk. Anonymkode: 2d036...75f 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Forholdet har vart i noen måneder. Ved en anledning sa han "jeg elsker deg". Først ignorerte jeg det, så sa jeg det en gang jeg var full. Så sa han det et par ganger til, før jeg fikk tenkt meg om og bestemte meg for at jeg også føler det slik. Så nå sier vi visst slik til hverandre. Han sier det HELE TIDEN. Hver dag. Jeg sier det bare av og til - når jeg virkelig kjenner det liksom. Så de siste dager synes jeg han er litt irriterrende. Jeg er opptatt og "alle" vil meg et eller annet. Masmasmas hele tiden. På dagene er jeg irritert og på kvelden er jeg utrolig trist fordi jeg ikke får tak i han. Får noen snap av en tidligere flørt - bare surr og sex - men nå svarer jeg altså. Skjer ikke noe, men merker at jeg er interessert. Nå har typen blitt for påtrengende og trygg, så nå er det bare spørsmål om når det går galt. Er så ilter at jeg nesten kunne slått ned noen. Just saying. Hva skal jeg gjøre. Anonymkode: ac35a...363 Du høres jo ganske usikker ut på deg selv, og jeg tenker du burde ta en time out fra alt og alle. Koble av sosiale medier, skrive en melding til alle du kjenner at du blir borte et par dager for du trenger egentid og så skrur du av alle varsler og alt og tar deg en lang pause. Tenketid. Du trenger tid til å kjenne på dine gene følelser for det virker som livet ditt er kaos. Si til kjæresten din at du trenger litt egentid et par dager for du føler deg sliten av alt rundt deg og trenger tid til å hente deg inn igjen. Anonymkode: e50b3...623
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Du høres rett ut stressa og deprimert ut. Du hørtes nøyaktig ut som meg, da jeg var full av angst og deprimert. Jeg ble irritert når folk tok kontakt, men lei meg når de ikke gjorde det når det 'passa meg'. Tok kjapt kontakt med lege for henvisning til psykolog, for sånn kan man ikke ha det i lengden, og sånn bør man ikke behandle folk. Mener virkelig ikke det her vondt, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg prøvd å komme i kontakt med en lege/psykolog for å finne ut hva problemet virkelig er. Anonymkode: a3671...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå