AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Har snart time på sykehuset for å ta en abort.. Har vært helt bestemt på det er det rette og gjøre, men nå som dagen nærmer seg så har jeg blitt mer usikker.. Har alltid ønsket meg en til (har en fra før av) Det er bare så masse som ikke passer fortiden.. Lista er liksom laang for ting som heller mot abort og eneste som er for å beholde er at er ønsker nr 2 og vet jeg aldri hadde angret på babyen når den først har kommet,men tror det kommer til å gå hardt utover ungen vi allerede har om vi får en til nå. Er også veldig overvektig og har ikke lyst til å være så tung i svangerskapet og alt det har å by på.. Syns det er veldig vanskelig dette.. Føler meg så alene oppi alt det her også, har ikke så mange å snakke med og lufte tanker.. Noen som har gått igjennom det samme? Anonymkode: 48da7...27b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jeg hadde det som deg, jeg klarte ikke ta abort likevel dagen jeg satt på sykehuset. I dag er jeg ekstremt lykkelig for det. Det passet ikke på mange måter, hadde et barn fra før, men livet gikk sin gang likevel. Gjør det hjerte ditt vil, ikke hodet bestandig man skal høre på ❤ Anonymkode: 5688d...a19 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde det som deg, jeg klarte ikke ta abort likevel dagen jeg satt på sykehuset. I dag er jeg ekstremt lykkelig for det. Det passet ikke på mange måter, hadde et barn fra før, men livet gikk sin gang likevel. Gjør det hjerte ditt vil, ikke hodet bestandig man skal høre på ❤ Anonymkode: 5688d...a19 Støtter dette! Et uplanlagt barn passer sjelden perfekt når man tenker på alt slik situasjonen er- men det blir som regel alltid bra likevel og man priser seg lykkelig for at ting ble som det ble .. Og ønske om nr 2 trumfer en liste som er flere mil lang for ikke å beholde. Anonymkode: 07c11...27f 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå