Gun Skrevet 22. oktober 2005 #1 Skrevet 22. oktober 2005 Trenger litt hjelp her, lurte på om dere vet om noen brae/morsome nett sider??? På forhånd takk
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. oktober 2005 #2 Skrevet 22. oktober 2005 Oj, et morsomt lite troll som har dukket opp her på KG?
Fam Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 Hva mener du med morsomt? "Humor" er så mangt..
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 øyeblikkelig humor911 er ei artig side
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke helt hva du er ute etter/liker, men dette er en side med oversikt over masser av tv-kanaler fra hele verden som du kan se gratis på nettet. Kanskje ikke så morsomt, men jeg syns det er ganske underholdende å se hva slags tv de sender f.eks i Kina eller Russland
Gobi Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Vel, en side som har underholdt meg og en del kompiser av meg i det siste, er StuntCook. (neida, er ikke noe griseri ). Linken er: Http://www.stuntcook.com og inneholder tusenvis av morsomme videoklipp i maaange forskjellige sjangere. Her er det ting for de fleste. Gobi .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå