AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Du som ikke brukte mange pp før du ble gravid, men mister i SA… tok den lang tid før du ble gravid igjen? Alder? Trenger noen positive ord da dette hendte meg. Håper det at jeg ble raskt gravid er et positivt tegn til tros for tidlig SA. Anonymkode: 05ae7...4a5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jeg ble gravid på 2 forsøket. Mistet i uke 9, ble gravid 11 dager senere, første eggløsning etter Sa 🥰 Anonymkode: b7f6e...d23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg ble gravid på 2 forsøket. Mistet i uke 9, ble gravid 11 dager senere, første eggløsning etter Sa 🥰 Anonymkode: b7f6e...d23 Meg over. Da jeg ble gravid igjen så satt spiren, og jeg fødte 9 mnd senere 😊 Anonymkode: b7f6e...d23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Meg over. Da jeg ble gravid igjen så satt spiren, og jeg fødte 9 mnd senere 😊 Anonymkode: b7f6e...d23 Ok så godt å høre🥰 Håper det at det gikk fort for meg gjør at jeg er like heldig. Anonymkode: 05ae7...4a5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Jeg ble gravid pp1, men mistet i MA oppdaget i uke 12. er nå på pp8 etter dette og ikke blitt gravid enda dessverre, men krysser fingrene for at det blir snart🤞🏼☺️ Anonymkode: bacf9...310
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ble gravid pp1, men mistet i MA oppdaget i uke 12. er nå på pp8 etter dette og ikke blitt gravid enda dessverre, men krysser fingrene for at det blir snart🤞🏼☺️ Anonymkode: bacf9...310 Så leit med MA💔 Tok det lang tid før syklusen var på plass igjen? Håper for deg! Anonymkode: 05ae7...4a5
Svartfugl Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som ikke brukte mange pp før du ble gravid, men mister i SA… tok den lang tid før du ble gravid igjen? Alder? Trenger noen positive ord da dette hendte meg. Håper det at jeg ble raskt gravid er et positivt tegn til tros for tidlig SA. Anonymkode: 05ae7...4a5 Husk at det å ha blitt gravid, er et sikkert tegn på at du nettopp kan bli gravid.❤❤❤ 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Svartfugl skrev (1 minutt siden): Husk at det å ha blitt gravid, er et sikkert tegn på at du nettopp kan bli gravid.❤❤❤ Takk for gode ord♥️ det er slik jeg og håper jeg kan tillate meg å tenke! Anonymkode: 05ae7...4a5
Svartfugl Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for gode ord♥️ det er slik jeg og håper jeg kan tillate meg å tenke! Anonymkode: 05ae7...4a5 Kan føles svært sårt og ensomt med prøving, særlig om man opplever å miste. Trøst deg med at du ikke er aleine og at det mest sannsynlig vil gå bra til slutt.❤ 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Jeg ble gravid på første forsøk men mistet i uke 12. Vi tok en måneds prøvepause både for å bearbeide det, og fordi jeg ikke orket å styre med eggløsningstester og sånt mens jeg ventet på å få tilbake mensen. Prøvde igjen og ble gravid neste måned, og har en frisk datter i dag. Var 33 når dette skjedde. Er nå 36 og 26 uker på vei med nummer to, det tok 3pp å bli gravid denne gangen, men mistet ikke. 😅 Anonymkode: a2a7e...26b 1
Katrin94 Skrevet 3. februar 2022 #11 Skrevet 3. februar 2022 Ville bare si at jeg føler med deg💗 Det blir bedre dag for dag ❤️ Jeg ble gravid med et «uhell» 1 måned før vi hadde tenkt å starte prøvingen. Mistet i slutten av uke 6. Har nå gått 1 pp uten å bli gravid, men har troen 🤞 Godt å vite at jeg kan bli gravid. Håper det skjer igjen snart.
Lakrisen Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 Jeg ble også gravid måneden før vi hadde tenkt å starte prøvingen for fullt. Hadde ubeskyttet sex en god uke før EL, men jaggu satt den likevel. Jeg hadde en MA 9+5, fant det ut et par uker senere. Gjennomførte aborten på sykehuset siden jeg hadde kommet så langt, og fikk tilbake syklusen min etter 6 uker. Ble så gravid igjen på andre PP, og er nå 22 uker gravid igjen ☺️ Jeg loggførte syklusen min nøye med både EL-tester og temping, så visste nøyaktig når EL kom. Usikker på om dette hjalp på å bli gravid fort, men for min del hjalp det på psyka, da jeg følte at jeg i det minste hadde litt kontroll ☺️ 25 år gammel. Håper det går for dere igjen snart, det er ikke noe kjekt å miste ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #13 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så leit med MA💔 Tok det lang tid før syklusen var på plass igjen? Håper for deg! Anonymkode: 05ae7...4a5 Tror det tok ca 1,5 mnd etter det ble oppdaget til jeg fikk mensen igjen, men jeg måtte på utskrapning 2 uker etter medisinsk abort siden jeg hadde rester. Hadde nok gått fortere om jeg ikke hadde trengt det. Anonymkode: bacf9...310
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #14 Skrevet 3. februar 2022 Var gravid igjen 2 uker etter SA. 23 år Anonymkode: ec33e...b3e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #15 Skrevet 3. februar 2022 Ble gravid på PP 1 etter SA. Barn nr 2 kom 2 PP etter SA. Har mistet to ganger. Men har blitt gravid relativt raskt uansett. Anonymkode: 5fe4d...5e6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #16 Skrevet 3. februar 2022 Ble gravid første mnd, men mistet i SA det jeg trodde var uke 8, men som muligens bare har vært uke 6. Hadde en «normal» syklus etter det (har pcos så syklusene er litt lengre, ca 35 dager) og ble gravid igjen i neste syklus. Dette ble barn😄 Vi tempet ikke, brukte ikke EL-tester eller noe sånt. Hadde egentlig ikke noe hastverk med å bli gravide, men sluttet med prevensjon etter jeg fikk beskjed om pcos fordi vi tenkte det kunne ta noen år. Det gjorde det jo ikke. I ettertid er jeg usikker på om gynekologen kan ha tatt feil, og om jeg kanskje bare hadde sykluskrøll etter å ha brukt cerazette i noen år. Anonymkode: 8457e...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #17 Skrevet 3. februar 2022 Meg over. Glemte også å skrive at i det svangerskapet som ble til baby, så hadde jeg også noen små brune blødninger rundt uke 6 (og igjen flere ganger frem til uke 12). Gynekologen ga meg progesteron-piller «sånn bare i tilfelle» det skulle være problemet. Vet ikke om det bidro til noe eller ei, men ble ihvertfall en positiv placebo om ikke annet, og jeg følte at jeg «gjorde noe» for å hjelpe spiren litt. Anonymkode: 8457e...f7e
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #18 Skrevet 3. februar 2022 Ble gravid i pp 2, men mistet i BO i uke 9. Ble ikke gravid igjen naturlig etter dette, uvisst hvorfor. Endte med ivf i pp 17 - 32 år. Anonymkode: 3f74c...e10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 Vi bestemte oss for å starte prøve skikkelig i januar. Jeg hadde allerede vært av «pillen» en stund, men vi hadde virkelig ikke prøvd aktivt. Ble gravid i februar. Fra BO (altså tom fostersekk), abort i mars/april. Kjøpte inn eggløsningstester etc. men rakk ikke bruke dem. Hadde en vanlig mens mellom. Og ble spontant gravid med tvillinger i juni. Vi var da midt i flytte kaos, hadde sex «rett» før jeg egentlig skulle hatt mensen igjen. Er 35 uker på vei nå ☺️. Anonymkode: a928a...6c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå