Million Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 (endret) På Facebook Watch så jeg et fire minutters klipp av en serie som visstnok skal ha gått på Netflix i fjor tror jeg? Noen som vet hva den heter og hva jeg skal søke på for å finne den? Sånn ser hovedrolleinnehaveren ut, og hun kan visst høre advarsler om farer før de skjer: Noen som vet hva den heter? Endret 2. februar 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 The inocents? Anonymkode: 0ce93...fc4
Million Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Manifest Anonymkode: f1ca4...d34 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): The inocents? Anonymkode: 0ce93...fc4 Jeg søkte på begge disse forslagene, men fikk ikke opp noe som stemmer med den serien. Er den muligens tatt av allerede? Altså fjernet? Eller er navnene dere gir gjettinger, altså ikke helt sikre? Argh. Nå som jeg fikk så lyst til å se den! EDIT; ser ut som den heter Manifest. Men jeg får ikke treff på den på Netflix. Søren også! Endret 2. februar 2022 av Million
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Manifest ligger ikke på norsk Netflix, men hbo. Det er det serien heter. Søk på Google. Anonymkode: f1ca4...d34
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Er nok Manifest, ja. Og hun skuespillerinnen heter Melissa Roxburgh. Karakteren hun spiller heter Michaela Stone https://manifest.fandom.com/wiki/Michaela_Stone Anonymkode: bc819...43f
Million Skrevet 2. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Manifest ligger ikke på norsk Netflix, men hbo. Det er det serien heter. Søk på Google. Anonymkode: f1ca4...d34 Aha! Det sto Netflix på Facebook, men det var feil. Fant den nå på HBO! Tusen takk for alle svar! 😄
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Den er så bra! Eller litt rar, men jeg likte den så godt. Gleder meg til fjerde og siste sesong. Anonymkode: 99683...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå