Haimlich Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg og kjæresten som jeg har vært sammen med i snart 7 år har kommet frem til at vi har lyst på barn 🤰🏻 Men det er et par medisiner jeg må slutte før vi kan prøve siden det kan resultere i fosterskader hvis jeg går på de mens jeg går gravid. Så vi har litt tid til å tenke og planlegge mens jeg trapper ned på medisiner. Det store spørsmålet er om noen har erfaring fra å slutte med P-stav og rett til babymaking? Kan jeg bli gravid med en gang eller må kroppen vende seg til noe for eksempel? Jeg vet ikke. Jeg vil snakke med legen om det også, men det koster meg over 200kr bare for samtale på 15 minutter, og det kjenner jeg er litt bortkasta penger hvis jeg kan få svar andre steder. Gjerne kom med noe fakta eller erfaringer. Blir spennende å lese ☺️
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Ja du kan bli gravid med en gang. om du ikke har 200kr til legetime, har du da råd til en baby?? Anonymkode: 7c73f...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Det varierer veldig fra person til person, men du må regne med at du kan bli gravid veldig fort. Hvis du ikke har råd til å betale 200 kr for å snakke med en lege bør du overhode ikke få barn Anonymkode: b330a...096 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Gikk 5 mnd fra jeg tok P-stav ut til jeg ble gravid. Fikk ikke mensen igjen før jeg ble gravid. Anonymkode: 1f63b...f93 1
Heln Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Jeg ble gravid etter 3-4 uker. Fikk ikke mensen først, ventet på den før vi skulle prøve ordentlig, men rakk det aldri 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Tok ut pstaven i april, brukte ppiller i april, mai og juni. Testet positivt i midten av september. Anonymkode: e828b...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja du kan bli gravid med en gang. om du ikke har 200kr til legetime, har du da råd til en baby?? Anonymkode: 7c73f...6fd Hvis du leser ordentlig hva hun skriver, så skriver hun ingen steder at hun ikke har råd til å betale 200kr. Men at slike spørsmål kan hun kanskje få svar på andre steder.. Kanskje lese teksten før du, svarer? Anonymkode: eeea2...d44 3
malifika Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Du må jo uansett betale penger til legen for å ta ut p-staven, eller tenker du å pirke den ut selv?? Dette er jo spørsmål du kan ta med deg å spørre om på denne timen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja du kan bli gravid med en gang. om du ikke har 200kr til legetime, har du da råd til en baby?? Anonymkode: 7c73f...6fd AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det varierer veldig fra person til person, men du må regne med at du kan bli gravid veldig fort. Hvis du ikke har råd til å betale 200 kr for å snakke med en lege bør du overhode ikke få barn Anonymkode: b330a...096 Går det bra med dere to? Det var overhodet ikke det hun skrev. Hun skrev at det er bortkasta penger å bruke 200kr på en legetime kun for å stille et spørsmål om p-stav, noe som er 100% sant. Smarte mennesker sløser ikke med penger, det betyr ikke at man ikke har penger. Anonymkode: 8a5b6...b41 3
Haimlich Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2022 Jeg skrev ikke at jeg ikke hadde råd til legetime ☺️ 2
Haimlich Skrevet 3. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2022 malifika skrev (6 timer siden): Du må jo uansett betale penger til legen for å ta ut p-staven, eller tenker du å pirke den ut selv?? Dette er jo spørsmål du kan ta med deg å spørre om på denne timen. Hmm tenkte å pirke den ut selv, det var ikke så dum idé.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #12 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja du kan bli gravid med en gang. om du ikke har 200kr til legetime, har du da råd til en baby?? Anonymkode: 7c73f...6fd Herregud, så sint og bitter. Kom deg tilbake til virkeligheten. Anonymkode: 9ffd2...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå