AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Vet man ikke får opprettet telefonabonnement ol, men hva med reiseforsikring osv? Anonymkode: 43c57...5d7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet man ikke får opprettet telefonabonnement ol, men hva med reiseforsikring osv? Anonymkode: 43c57...5d7 Eller betalingsanmerkning mener jeg! Anonymkode: 43c57...5d7
newman01 Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Du kan få forsikring som regel, men ofte ikke på kreditt. Med forhåndsbetaling finner du antagelig et selskap som er villig Men burde man ikke fokusert på gjeldshåndtering før man dro på ferie?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Ja du kan få forsikring med betalingsanmerkninger hos noen selskap men du må forskuddsbetale for et år og gjerne litt til. Anonymkode: a7a67...386 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 Ja, flere godtar det om du betaler for 1 år i forskudd. Du vil nok ikke få en avtale med betaling hver måned. Anonymkode: 30897...44b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 newman01 skrev (1 time siden): Du kan få forsikring som regel, men ofte ikke på kreditt. Med forhåndsbetaling finner du antagelig et selskap som er villig Men burde man ikke fokusert på gjeldshåndtering før man dro på ferie? Det kan jo hende ferien er betalt, en må jo uansett ha en personlig reiseforsikring vil jeg tro. Sånn i tilfelle noe skjer, ganske kjipt bli innlagt pga feks matforgiftning i utlandet uten forsikring. Anonymkode: 30897...44b
Hecker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Jeg har det i kredittkortet mitt. Neste gang: prøv å ha et kredittkort som du kan benytte, FØR du får bet.anmerkninger. Skulle gjerne hjulpet det her, men då måtte jeg hatt noe sikkerhet som jeg kunne selge for samme sum feks. Om du sendte meg din telefon som er verdt si 8000 kr så hadde jeg gitt deg 4000 kr, om eg vurderte den til sånn verdi. Så kunne du fått den tilbake for feks 5000kr. Då betaler du saftig rente, men du selger noe til meg skambillig fordi du TRENGER penger DER OG DA! Og da er det vel en god deal?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Hecker skrev (51 minutter siden): Jeg har det i kredittkortet mitt. Neste gang: prøv å ha et kredittkort som du kan benytte, FØR du får bet.anmerkninger. Skulle gjerne hjulpet det her, men då måtte jeg hatt noe sikkerhet som jeg kunne selge for samme sum feks. Om du sendte meg din telefon som er verdt si 8000 kr så hadde jeg gitt deg 4000 kr, om eg vurderte den til sånn verdi. Så kunne du fått den tilbake for feks 5000kr. Då betaler du saftig rente, men du selger noe til meg skambillig fordi du TRENGER penger DER OG DA! Og da er det vel en god deal? Altså hæ. Hva går du på og kan jeg få litt? Anonymkode: a7a67...386 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Ja, du får forsikring, men må betale premien for 1 år om gangen. Anonymkode: 0d6f6...b7d
Strange Doll Skrevet 2. februar 2022 #10 Skrevet 2. februar 2022 newman01 skrev (3 timer siden): Du kan få forsikring som regel, men ofte ikke på kreditt. Med forhåndsbetaling finner du antagelig et selskap som er villig Men burde man ikke fokusert på gjeldshåndtering før man dro på ferie? Er jo greit med reiseforsikring om noe skjer utenfor hjemmet. Ikke nødvendigvis på ferie. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå