Gjest KPC Skrevet 22. oktober 2005 #1 Del Skrevet 22. oktober 2005 Dater noen av dere flere samtidigt, over tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest single jente 33 Skrevet 22. oktober 2005 #2 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, jeg dater gjerne 2-3 om gangen. Bor på bygda og ser ingen grunn til ikke å ha flere, for bor man i en liten bygd har man gjerne datene sine "utenfra", dvs. fra byer eller større steder langt unna. Så ser man de i helgene hos seg selv eller man reiser til de. Ingen ideell drømmesituasjon, men som midlertidig løsning til frosken blir prins er jo dette greit. PS! Som regel blir jo ikke frosken prins, hvertfall ikke i dette forbannede likestillings-landet der menn behandler kvinner som eksosanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #3 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, jeg dater gjerne 2-3 om gangen. Bor på bygda og ser ingen grunn til ikke å ha flere, for bor man i en liten bygd har man gjerne datene sine "utenfra", dvs. fra byer eller større steder langt unna. Så ser man de i helgene hos seg selv eller man reiser til de. Ingen ideell drømmesituasjon, men som midlertidig løsning til frosken blir prins er jo dette greit. PS! Som regel blir jo ikke frosken prins, hvertfall ikke i dette forbannede likestillings-landet der menn behandler kvinner som eksosanlegg. ← Hvor lenge synes du det er greit å date flere, før du satser på en av dem, eller dropper alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #4 Del Skrevet 23. oktober 2005 PS! Som regel blir jo ikke frosken prins, hvertfall ikke i dette forbannede likestillings-landet der menn behandler kvinner som eksosanlegg. ← Beste jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå