Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rådvill rundt hva jeg skal gjøre. Min kjære og jeg bor langt unna hverandre og jeg har vært tålmodig og rund i kantene når det gjelder hans oppmerksomhet behov. Han er flørtete av natur. Ble kontaktet av ei og det stakk litt å høre første gangen at han hadde flørtet med andre. Hun kontaktet meg fordi hun ville gi beskjed til met om hvordan han drev på. Men hadde en god prat med han rundt det og jeg glemte henne litt. Nå har det blitt flere damer som kontakter meg om han og jeg er blitt veldig usikker på hvor min aksept slutter og om jeg har tøyd strikken for langt. Spesielt fordi det virker som de blir litt satt ut når jeg forsvarer han og sier at dette er greit for meg at han er i flørt med andre. Jeg vet ikke hvor greit det er alltid, om jeg kanskje lukker øynene litt og er medgjørlig for å være en god kjæreste. Hmm vanskelig 

Anonymkode: d191f...fe3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i avstandsforhold. Hadde aldri godtatt det der. 

Hvorfor skal du være medgjørlig kjæreste når han tenker å være utro? Eller allerede er det emosjonelt? Hvorfor godtar du det?

Anonymkode: aa166...865

• Liker 4
Skrevet

Nope -dette er ikke noe å bli med videre på altså. En oppriktig og ordentlig mann (eller kvinne) har høflig og vennlig, men ikke flørtende oppførsel mot andre når de er i et forhold (uten at det er et avtalt åpent forhold. Sånn er det bare. Du kan tåle og tåle, men hvorfor bruke opp livet ditt på det? Sånne ting får vi bare vondt i magen av, og vondt i hodet, og vondt over alt. Jeg tuller ikke, etter alt jeg fikk oppleve så er jeg heller alene enn å falle for noen som jeg ikke kan stole på. .

Anonymkode: 64381...741

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Dump, slett og blokk. 

Anonymkode: 04a4b...548

• Liker 1
Skrevet

Og dette her gidder du fordi.....?

Anonymkode: 57fa3...2f5

Skrevet

Det mest bisarre med dette er jo disse damene som har vært med på flørtinga selv, men bestemmer seg for «å si ifra». Som om de liksom er så omtenksomme eller altruistiske av seg. Det er jo KUN for å skape drama. 

Anonymkode: 86965...871

Skrevet

Heldig du at de sier ifra. Dette må jo være en player. Hva gjør denne mannen så bra at alle kvinner kontakter han? 

Anonymkode: b4484...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2022 den 23.24):

Det mest bisarre med dette er jo disse damene som har vært med på flørtinga selv, men bestemmer seg for «å si ifra». Som om de liksom er så omtenksomme eller altruistiske av seg. Det er jo KUN for å skape drama. 

Anonymkode: 86965...871

Helt riktig !    Damer bare elsker drama og intriger, jo mer jo bedre.

Anonymkode: 5fc49...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...