AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Jeg trodde at man skulle enten ha eple eller appelsinjuicesmoothie for seg og melk eller yoghurtsmoothie for seg, men er det meningen at man skal blande disse hvis det blir for tykt før drikking? Skiller det seg ikke med melkeprodukter og fruktjuicer? La oss si at jeg skal lage en med jordbærbiola, lettmelk, banan og jordbær. Er det noe mere jeg kan ha i som er sunt og godt da? Vårlig vær ute får meg til å tenke sunt igjen. Ja, jeg kan lese meg opp på nett, men vil gjerne ha gode veltestede råd fra deg. Anonymkode: fda91...2c0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Jeg liker å lage smoothie med frosne jordbær, limejuice, mager kesam, natreendråper og melk. Dette smaker som milkshake. Anonymkode: 93e71...857
17.11 Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Min go-to er: Frossen mango, frossen avokado, frossen jordbær - Lar disse tine litt på fjøla før jeg kutter dem opp, de fyller omtrent halve begeret som er på 500 ml. Tre hele, rå egg - rett oppi. Pleide å bruke bare ett, men merker helt ærlig ikke forskjell på smak med tre stykker, og spiser aldri egg til vanlig. En relativt stor bit fersk ingefær som jeg finhakker. Dersom jeg ikke har ingefær oppi bruker jeg basilikum, enten fersk eller ferskfrosset, aldri den tørka typen man får kjøpt som krydder. Fyller resten med enten blåbær, bringebær eller skogsbærblanding, alle frosset. Topper med first price eplejuice. Bruker aldri melkeprodukter i smoothie, da jeg syns det gir en smak av litt sur melk.
sstinemor Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Bruker alltid vaniljekesam/vaniljeyoghurt og appelsin Hvilken fryst frukt/bær kommer an på hva jeg har lyst på.
IramnnA Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 Min favoritt: 1 avocado, 1 beger double 0 yougurt m/ vaniljesmak, 2 rå egg, 2-3 ss kremfløte, skallet og saften av 1 lime, 1ts kanel og litt søtning (jeg bruker flytende natreen)😋
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #6 Skrevet 3. februar 2022 Blander alltid juice og joghurt. Anonymkode: 9843f...421
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #7 Skrevet 3. februar 2022 Lager aldri med fruktjuice, det er bare unødvendig sukker uten fiber. Hele grønnsaker/ frukt, frosne bær, plantemelk eller kesam pleier jeg å bruke. Anonymkode: cf45e...370
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Min favoritt er frossen ananas, Stangselleri, sitronjuice og vann. Anonymkode: 7575b...41d
Fnugg Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Har aldri juice i når jeg lager smoothie. Er skikkelig kjedelig og lager nesten alltid samme smoothie bestående av blåbær, bringebær, banan, avokado, kokosmelk og et egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå