mi9 Skrevet 22. oktober 2005 #1 Skrevet 22. oktober 2005 Hei hei! Etter å ha lest litt på forumet her er det jammen godt å se at det ikke bare er jeg som har tendenser til å være "bridezilla" Gleder meg masse til å dele erfaringer og tanker med dere fremover! Skal forresten gifte meg 24. juni 06 Vi snakkes!
minnimy Skrevet 22. oktober 2005 #2 Skrevet 22. oktober 2005 her kommer du til å kose deg kjempe masse,her får du alltis ett skikkelig svar når gubben sier tja,hæ? ikke nå,lenge til enda veslo fører deg nok opp i 06 listen,den er laaaaang. det er også gøyt å følge med i en dagbok.....hint hint... gøyt å høre mer fra deg....
Gjest nevèsta Skrevet 22. oktober 2005 #3 Skrevet 22. oktober 2005 Hei Velkommen hit! Her vil du treffe mange hjelpsomme sjeler Du burde skaffe deg en dagbok. Det er gøy, og blir en helt ny hobby. Vi skal forresten gifte oss på samme dag!
Gjest Markblomsten Skrevet 24. oktober 2005 #5 Skrevet 24. oktober 2005 Velkommen hit: Og dagbøker er spennende...
Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Gøy, samme dato som meg!! Fører deg opp på lista vår eg!!! Har du fått deg bryllupsdagbok enno då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå