AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Etter ubeskyttet sex? Som tretthet Anonymkode: 1f78f...996 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Ja. Hvis du har hatt sex rundt eggløsning som var for ca 14 dager siden, vil du nok få svar ved å ta en gravidtetstest nå. Anonymkode: 6d6d1...b3c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Ja, om det klaffet med eggløsningen så er det fullt mulig. Jeg fikk veldig ømme pupper ganske raskt, noe som fikk meg til å mistenke graviditet allerede en god stund før jeg egentlig skulle hatt mensen. Anonymkode: ba5ee...aaa
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter ubeskyttet sex? Som tretthet Anonymkode: 1f78f...996 jeg fikk positiv test med mine tre barn uke 2+5 til 3+1 (satt frem 2 dager på OUL på hver av dem) hadde kvalme og cravings like tidlig. Anonymkode: 604a3...3c1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): jeg fikk positiv test med mine tre barn uke 2+5 til 3+1 (satt frem 2 dager på OUL på hver av dem) hadde kvalme og cravings like tidlig. Anonymkode: 604a3...3c1 😅Du kan ikke få positiv test 2+5 Anonymkode: 62e17...dc1 6
Jadzia Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Ja. Første svangerskapet var jeg kvalm fra fire dager før mensen. Andre svangerskapet startet det to dager før mensen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 Det er HcG som gir symptomer, som også er det som gir utslag på test. Så om man får positiv test kan man også få symptomer (dog sjeldent veldig tydlige såpass tidlig). 14 dager etter EL vil man få positiv gravidtest om man er gravid. Anonymkode: 6f4e8...b01 1
Kalkulator Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Det er mulig ja👍 Jeg ble kjempefølsom og gråt av alt og ingenting, Luktet ogsåplutselig alt mulig veldig godt så jeg måtte ta en test i går som var positiv - 1 hel uke før forventet mens😄
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Kalkulator skrev (På 2.2.2022 den 20.21): Det er mulig ja👍 Jeg ble kjempefølsom og gråt av alt og ingenting, Luktet ogsåplutselig alt mulig veldig godt så jeg måtte ta en test i går som var positiv - 1 hel uke før forventet mens😄 Jeg hadde sex med han for halvannen uke siden og hadde siste mens dag 6 dager før. Jeg sover bare så ekstremt mye. Kun det som er unormalt. Anonymkode: 1f78f...996
Kalkulator Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde sex med han for halvannen uke siden og hadde siste mens dag 6 dager før. Jeg sover bare så ekstremt mye. Kun det som er unormalt. Anonymkode: 1f78f...996 Vent 10 - 14 dager etter og ta en test? Mange kan få positiv test 10 dager etter, men det kan og gå lengere. Med forrige barn ble jeg ekstremt trett de første ukene.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Kalkulator skrev (20 timer siden): Vent 10 - 14 dager etter og ta en test? Mange kan få positiv test 10 dager etter, men det kan og gå lengere. Med forrige barn ble jeg ekstremt trett de første ukene. Så jeg kan ta test om ei uke? Aner ikke hvor stor sjans det et for å bli gravid når det gikk for han inni meg? Du skjønner dette er en jeg nare holder på med. Datet i et halvt år. Var han tydeligvis ikke redd for å gjøre meg gravid? Anonymkode: 1f78f...996
Kalkulator Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så jeg kan ta test om ei uke? Aner ikke hvor stor sjans det et for å bli gravid når det gikk for han inni meg? Du skjønner dette er en jeg nare holder på med. Datet i et halvt år. Var han tydeligvis ikke redd for å gjøre meg gravid? Anonymkode: 1f78f...996 Han tenkte vel at du gikk på prevensjon, mange menn er sånn. Når skal du ha neste mens da? Men test sånn 2-3 uker etter, da vil du kunne få svar Og hvis mensen ikke dukker opp, kan du ta en ny test da.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Hvis det er to uker siden dere sist hadde sex, så kan du ta en test nå. Anonymkode: b9b08...ea7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg kan ta test om ei uke? Aner ikke hvor stor sjans det et for å bli gravid når det gikk for han inni meg? Du skjønner dette er en jeg nare holder på med. Datet i et halvt år. Var han tydeligvis ikke redd for å gjøre meg gravid? Anonymkode: 1f78f...996 Du sa det var 2 uker siden sex, da skulle du vel hatt mensen ca nå om du hadde eggløsning for ca. 2 uker siden? Da kan du ta en test. Som sagt, har man symptomer vil en test bli positiv om symptomene er pga graviditet. Det er samme hormon som gir symptomer som slår ut på testen. Anonymkode: 6f4e8...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå