AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Skrevet 2. februar 2022 Trenger hjelpe til hvordan jeg skal tolke denne mannen. Han er veldig oppmerksom, husker detaljer som vi har snakket om og tolker meg veldig godt. Han deler både tanker og følelser. Ringer meg ofte bare for å snakke litt og vil gjerne snakke om utfordringer både på jobb og mer personlig. Vi jobber sammen og endre gjerne opp i nærheten av hverandre. Hvis jeg snakker med noen i nærheten av ham så snappet han opp detaljer som han tar opp i senere samtaler. Når vi er på samme møter pleier han å blunke til meg, med den effekten at jeg rødmer noe han for lengst har merket seg. Vennskapet vårt har utviklet seg i rekord fart de siste par månedene, til tross for at vi egentlig har kjent hverandre i flere år. I utgangspunktet har jeg ikke sett på ham som noe annet enn en kollega, men merker at jeg er i ferd med å bli fascinert. Hvordan ville dere tolket denne mannen? Er det innafor å prøve seg med litt uskyldig flørting? Eller risikere jeg da vennskapet som jeg setter stor pris på? Hva bør jeg eventuelt se etter for å få en bedre følelse av hva han tenker? Anonymkode: 3122a...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Skrevet 2. februar 2022 Å sitte på blunke til noen får jeg litt sånn "gammal gris"-vibe av, egentlig Anonymkode: 073b7...020
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #3 Skrevet 2. februar 2022 Han virker interessert, men business og pleasure er en utfordring å blande- Så kleint hvis det blir noe flaut opplegg det å treffe ham på jobb etterpå,og kjipt hvis det begynner bra, men skjærer seg. Hvem skifter jobb hvis et eventuelt forhold blir slutt ? Snakker desverre av erfaring. Anonymkode: 64547...f73
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han virker interessert, men business og pleasure er en utfordring å blande- Så kleint hvis det blir noe flaut opplegg det å treffe ham på jobb etterpå,og kjipt hvis det begynner bra, men skjærer seg. Hvem skifter jobb hvis et eventuelt forhold blir slutt ? Snakker desverre av erfaring. Anonymkode: 64547...f73 Det er nettopp dette som kan bli vanskelig. Vil ikke tro det er aktuelt for noen av oss å bytte jobb, jeg kommer i alle fall ikke til å bytte. Anonymkode: 3122a...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å sitte på blunke til noen får jeg litt sånn "gammal gris"-vibe av, egentlig Anonymkode: 073b7...020 Han blunker ikke hele tiden altså, kun en gang i løpet av møtet. Anonymkode: 3122a...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Litt subtil flørting vil altså kanskje være innenfor? Anonymkode: 3122a...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Skrevet 2. februar 2022 Tenk deg godt om siden dere er kollegaer. Er du sikker på han er singel? Opptatte menn er veldig «på» Anonymkode: 64343...2c0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenk deg godt om siden dere er kollegaer. Er du sikker på han er singel? Opptatte menn er veldig «på» Anonymkode: 64343...2c0 Hva mener du med at opptatte menn er veldig på? Har ikke tenkt å dra det lengre enn flørting i utgangspunktet, og det må vel være innenfor selvsyn kolleger? Anonymkode: 3122a...9e4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #9 Skrevet 2. februar 2022 Hvis han er singel så tipper jeg at han tester ut om du er tilgjengelig for flørt. Er han ikke singel så tester han ut muligheten til å få seg et ligg.... Anonymkode: 734ea...77c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Skrevet 3. februar 2022 Jeg vet rett og slett ikke om han er opptatt eller ei. Føler det vil være kleint å spørre om det, vil jo avdekke mine motiver? Han spurte meg foresten om dette for lenge siden, men jeg hengte meg ikke på med et oppfølgingsspørsmål. Anonymkode: 3122a...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå